vytisknout velikost písma Ferrari sa na českom trhu darí. Do konca roka odovzdá 40 automobilov

Ferrari sa na českom trhu darí. Do konca roka odovzdá 40 automobilov

O čelných priečkach v predajoch na českom a slovenskom trhu sa píše každú chvíľu, ale dobre si v našej zemepisnej šírke nedarí len Škode alebo značkám Kia/Hyundai. Na pomery luxusných vozidiel sa darí aj automobilkám Ferrari a Maserati. Do konca tohto roka má český importér v pláne odovzdať celkom 40 exemplárov Ferrari a 65 vozidiel Maserati.

Okrem klasických predajov je dôvodom zvýšeného záujmu aj uvedenie operatívneho lízingu. Aj po ňom môžete siahnuť v prípade, že vás lákajú tieto luxusné talianske značky. Na Maserati budete potrebovať každý mesiac minimálne 28 tisíc korún (cca 1 000 eur), za najlacnejšie Ferrari dostupné v rámci operatívneho lízingu potom zaplatíte 63 tisíc korún (2 320 eur) mesačne.

Za obdobie január až september tak bolo tento rok odovzdaných v Čechách už viac ako dvadsať Ferrari, zatiaľ čo minulý rok to bolo len osemnásť. Ešte väčší rozdiel však eviduje Maserati, kde bolo za rovnaký časový úsek tento rok predaných 43 exemplárov, zatiaľ čo vlani sa predalo len 29 kusov.

Scuderia Praha ako český importér už predáva aj nové 488 GTB a 488 Spider. Minimálne šesť kusov dostanú českí zákazníci ešte tento rok, na budúci rok je už objednaných ďalších deväť exemplárov.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY