vytisknout velikost písma Ferrari pripomenulo, že sa blíži predstavenie faceliftu pre FF

Ferrari pripomenulo, že sa blíži predstavenie faceliftu pre FF

Aby sa náhodou nezabudlo na to, že Ferrari čoskoro predstaví facelift pre model FF, pripomenula sa talianska automobilka ďalším ničnehovoriacim obrázkom. Tentoraz si môžeme v detaile prehliadnuť svetlomety. Kompletné odhalenie by malo prebehnúť zhruba o štrnásť dní.

Ferrari síce priamo nepotvrdilo, že sa chystaný facelift týka práve modelu FF, ale pretože je FF aktuálne najstarším modelom v ponuke, zdá sa to byť viac než logické. Podľa fotografií zachytávajúcich facelift FF pri testovaní sa môžeme tešiť na upravený nárazník, nové svetlá, karbónovú strechu a drobnosti typu nového multimediálneho systému.

Ako bolo povedané predtým, špekulácie sľubujú aj dôležitejšie zmeny. FF by údajne malo dostať aj karbónovou strechu, očakáva sa nárast výkonu motora a možno dôjde k zmenám aj na unikátnom pohonu všetkých kolies.

Upravené FF by malo byť vidieť aj na nadchádzajúcom autosalóne v Ženeve.

Ferrari.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY