vytisknout velikost písma Ferrari pripomenulo, že sa blíži predstavenie faceliftu pre FF

Ferrari pripomenulo, že sa blíži predstavenie faceliftu pre FF

Aby sa náhodou nezabudlo na to, že Ferrari čoskoro predstaví facelift pre model FF, pripomenula sa talianska automobilka ďalším ničnehovoriacim obrázkom. Tentoraz si môžeme v detaile prehliadnuť svetlomety. Kompletné odhalenie by malo prebehnúť zhruba o štrnásť dní.

Ferrari síce priamo nepotvrdilo, že sa chystaný facelift týka práve modelu FF, ale pretože je FF aktuálne najstarším modelom v ponuke, zdá sa to byť viac než logické. Podľa fotografií zachytávajúcich facelift FF pri testovaní sa môžeme tešiť na upravený nárazník, nové svetlá, karbónovú strechu a drobnosti typu nového multimediálneho systému.

Ako bolo povedané predtým, špekulácie sľubujú aj dôležitejšie zmeny. FF by údajne malo dostať aj karbónovou strechu, očakáva sa nárast výkonu motora a možno dôjde k zmenám aj na unikátnom pohonu všetkých kolies.

Upravené FF by malo byť vidieť aj na nadchádzajúcom autosalóne v Ženeve.

Ferrari.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY