vytisknout velikost písma Ferrari pre chudobných bude. Dostane šesťvalec, dve turbá a 500 koní

Ferrari pre chudobných bude. Dostane šesťvalec, dve turbá a 500 koní

Nie, nebojte sa. Konkurencia pre Daciu Logan sa v stajni Ferrari nechystá. No pripravovaný model by sa mal zaradiť na úplný začiatok ponuky a vlastne by mal slúžiť ako vstupná brána do sveta Ferrari. Dostane iba šesťvalec, ale s preplňovaním.

Prostredníctvom manažmentu koncernu Fiat uniklo na svet niekoľko informácií aj o Ferrari. Jednou z nich je napríklad uvažovaný návrat do kategórie LMP1 v Le Mans a taktiež diskusia nad zotrvaním Ferrari vo Formule 1. Informácie sa týkajú samozrejme aj budúcich modelov.

Do portfólia značky by sa mal do konca tejto dekády dostať ešte jeden model, ktorý sa zaradí na úplný začiatok ponuky, ale ťažko povedať, či ho uvidíme všade na billboardoch s veľkým nápisom "Cena od...". V minulosti tak fungovali napríklad modely Dino, 208 alebo Mondial.

Nové lacné Ferrari dostane šesťvalec 2,9 l s dvojitým preplňovaním, ale výkon sa bude pohybovať okolo 500 koní a krútiaci moment okolo 600 Nm. Základná cena sa zmestí do 200 tisíc eur a auto vraj dostane aj klasickú manuálnu prevodovku.

Ešte pred týmto základným modelom dorazí preplňovaná 458 Italia, modernizované modely FF a F12, nová generácia Californie T a extrémistické LaFerrari XX s výkonom cez tisíc koní.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY