vytisknout velikost písma Ferrari LaFerrari z druhej ruky s cenou o viac než milión eur vyššou

Ferrari LaFerrari z druhej ruky s cenou o viac než milión eur vyššou

Dostať sa k novému superšportovému LaFerrari nebolo vôbec jednoduché. Automobilka dopredu avizovala, že peniaze stačiť nebudú. Museli ste byť naozaj za vodou a svoju lásku k značke dokázať zoznamom vlastnených modelov Ferrari čítajúcim zhruba pätnásť až sedemnásť áut. Až potom existovala šanca, že by sa pre vás eventuálne mohlo nájsť miesto v poradovníku.

Keď k tomu pridáme počet kusov limitovaný na 499, je jasné, že v tomto prípade ide o celkom zaujímavú investíciu. Tým skôr, ak vlastníte exemplár, ktorý má na príslušnej plakete napísané 1/499. Práve taký automobil dorazil na trh ojazdených áut. Ak máte dostatočné množstvo financií, teraz už nemusíte predkladať nejaké zoznamy alebo čakať na poradovníky. Teraz už stačí len zaplatiť.

Háčik je podľa očakávania v cene. Zatiaľ čo nové LaFerrari vyšlo približne na 1,3 milióna eur, aktuálny kúsok (najazdených 200 km), ktorý ponúka cez server mobile.de istý nemecký dealer, má v kolónke cena zapísanú sumu vyššiu o milión eur. Ale čo, aspoň bude nákup jednoduchý.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY