vytisknout velikost písma Ferrari LaFerrari z druhej ruky s cenou o viac než milión eur vyššou

Ferrari LaFerrari z druhej ruky s cenou o viac než milión eur vyššou

Dostať sa k novému superšportovému LaFerrari nebolo vôbec jednoduché. Automobilka dopredu avizovala, že peniaze stačiť nebudú. Museli ste byť naozaj za vodou a svoju lásku k značke dokázať zoznamom vlastnených modelov Ferrari čítajúcim zhruba pätnásť až sedemnásť áut. Až potom existovala šanca, že by sa pre vás eventuálne mohlo nájsť miesto v poradovníku.

Keď k tomu pridáme počet kusov limitovaný na 499, je jasné, že v tomto prípade ide o celkom zaujímavú investíciu. Tým skôr, ak vlastníte exemplár, ktorý má na príslušnej plakete napísané 1/499. Práve taký automobil dorazil na trh ojazdených áut. Ak máte dostatočné množstvo financií, teraz už nemusíte predkladať nejaké zoznamy alebo čakať na poradovníky. Teraz už stačí len zaplatiť.

Háčik je podľa očakávania v cene. Zatiaľ čo nové LaFerrari vyšlo približne na 1,3 milióna eur, aktuálny kúsok (najazdených 200 km), ktorý ponúka cez server mobile.de istý nemecký dealer, má v kolónke cena zapísanú sumu vyššiu o milión eur. Ale čo, aspoň bude nákup jednoduchý.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY