vytisknout velikost písma Ferrari LaFerrari už zase musí ísť do servisu. A hneď dvakrát

Ferrari LaFerrari už zase musí ísť do servisu. A hneď dvakrát

Kvůli americkým úradom musí hybridný superšport Ferrari LaFerrari už opäť do servisov. Na popud úradu NHTSA bolo nútené Ferrari zvolať vozidlá kvôli kontrole tlaku v pneumatikách a tiež kvôli integrovaným opierkam hlavy v sedačkách.

laferrari 01.jpglaferrari 02.jpglaferrari 03.jpgNástupca Enza poháňa atmosférický dvanásťvalec 6,3 l s výkonom 800 koní, ktorý sa vie roztočiť do 9250 ot./min. Spolu so systémom KERS ale tento superšport dokáže poslať na zadné kolesá až 963 koní. Na dvestovku akceleruje za sedem sekúnd

Kontrola tlaku v pneumatikách, ktorá podľa amerických úradov nezobrazuje správne informácie, musí byť prekalibrovaná. Vraj by si mohol vodič Ferrari po defekte myslieť, že sa nič nedeje, a pokračovať v jazde.

Problém opierok hlavy sa týka celkovo 85 áut vyrobených medzi 15. májom 2014 a 4. marcom 2015. Opierka v príplatkových sedačkách údajne neposkytuje dostatočnú ochranu pri náraze zozadu.

Ferrari LaFerrari už muselo raz do servisu kvôli palivovej nádrži, ktorú automobilka preventívne menila. Nebol hlásený ale žiadny únik paliva alebo nehoda, išlo o preventívnu akciu.

Dlho očakávaný test: Porsche Macan 2.0T

Dlho očakávaný test: Porsche Macan 2.0T

Nájdu sa mnohí, ktorí odošlú Porsche kvôli štvorvalcovému crossoveru kade ľahšie. Faktom ale je, že toto auto svoj predajný zmysel má a funguje veľmi dobre.

26. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Volkswagen Golf VII je skvelý, ale dieselu by sme sa vyhli

Test jazdenky: Volkswagen Golf VII

Ak vás moderný Golf VII láka ako ojazdené auto, dobre si rozmyslite, čo chcete.

26. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY