vytisknout velikost písma Ferrari LaFerrari už zase musí ísť do servisu. A hneď dvakrát

Ferrari LaFerrari už zase musí ísť do servisu. A hneď dvakrát

Kvůli americkým úradom musí hybridný superšport Ferrari LaFerrari už opäť do servisov. Na popud úradu NHTSA bolo nútené Ferrari zvolať vozidlá kvôli kontrole tlaku v pneumatikách a tiež kvôli integrovaným opierkam hlavy v sedačkách.

laferrari 01.jpglaferrari 02.jpglaferrari 03.jpgNástupca Enza poháňa atmosférický dvanásťvalec 6,3 l s výkonom 800 koní, ktorý sa vie roztočiť do 9250 ot./min. Spolu so systémom KERS ale tento superšport dokáže poslať na zadné kolesá až 963 koní. Na dvestovku akceleruje za sedem sekúnd

Kontrola tlaku v pneumatikách, ktorá podľa amerických úradov nezobrazuje správne informácie, musí byť prekalibrovaná. Vraj by si mohol vodič Ferrari po defekte myslieť, že sa nič nedeje, a pokračovať v jazde.

Problém opierok hlavy sa týka celkovo 85 áut vyrobených medzi 15. májom 2014 a 4. marcom 2015. Opierka v príplatkových sedačkách údajne neposkytuje dostatočnú ochranu pri náraze zozadu.

Ferrari LaFerrari už muselo raz do servisu kvôli palivovej nádrži, ktorú automobilka preventívne menila. Nebol hlásený ale žiadny únik paliva alebo nehoda, išlo o preventívnu akciu.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY