vytisknout velikost písma Ferrari F12 TRS za 4 milióny dolárov existuje v jedinom exemplári

Unikátnych dvanásťvalcových Ferrari nie je nikdy dosť. Škoda, že k práve predstavenému exkluzívnemu modelu automobilka nepridala viac fotiek.
Ferrari F12 TRS za 4 milióny dolárov existuje v jedinom exemplári

Veľmi špeciálne Ferrari F12 TRS je zákazková práca, ktorou sa môže kochať iba jeden jediný majiteľ. Oficiálne sa o cene nehovorí, ale vraj za tento výnimočný dvanásťvalec zaplatil vyše štyri milióny dolárov. A to je samozrejme v poriadku.

Trochu nás mrzí, že Ferrari k tlačovej správe nepriložil viac fotografií. Vlastne máme k dispozícii len túto jedinú, navyše ešte trochu rozmazanú. No, naša chyba. Mali sme si urobiť výlet na prehliadku Ferraro Cavalcade na Sicílii a nafotiť si tam obrázky sami. Musíme byť teda vďačný aj za amatérske video a fotky priamo z akcie.

Ferrari F12 TRS vychádza technicky z modelu F12berlinetta a za vzor si berie predovšetkým legendárne Ferrari 250 Testa Rossa z roku 1957. Dvanásťvalec 6,3 l posiela na zadné kolesá výkon 544 kW (740 koní) a krútiaci moment 690 Nm.

Takéto hodnoty stačia na zrýchlenie na stovku za 3,1 sekundy, dvestovkou auto ide už za 8,5 sekundy. Maximálna rýchlosť bude ležať niekde pri 330 km/h, ale Ferrari oficiálne číslo neuvádza. Ak chcete rozumne uložiť svoje milióny, zavolajte do Ferrari. Určite vám pomôžu vybrať podobne dynamický investičný fond.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY