vytisknout velikost písma Ferrari F12 TRS za 4 milióny dolárov existuje v jedinom exemplári

Unikátnych dvanásťvalcových Ferrari nie je nikdy dosť. Škoda, že k práve predstavenému exkluzívnemu modelu automobilka nepridala viac fotiek.
Ferrari F12 TRS za 4 milióny dolárov existuje v jedinom exemplári

Veľmi špeciálne Ferrari F12 TRS je zákazková práca, ktorou sa môže kochať iba jeden jediný majiteľ. Oficiálne sa o cene nehovorí, ale vraj za tento výnimočný dvanásťvalec zaplatil vyše štyri milióny dolárov. A to je samozrejme v poriadku.

Trochu nás mrzí, že Ferrari k tlačovej správe nepriložil viac fotografií. Vlastne máme k dispozícii len túto jedinú, navyše ešte trochu rozmazanú. No, naša chyba. Mali sme si urobiť výlet na prehliadku Ferraro Cavalcade na Sicílii a nafotiť si tam obrázky sami. Musíme byť teda vďačný aj za amatérske video a fotky priamo z akcie.

Ferrari F12 TRS vychádza technicky z modelu F12berlinetta a za vzor si berie predovšetkým legendárne Ferrari 250 Testa Rossa z roku 1957. Dvanásťvalec 6,3 l posiela na zadné kolesá výkon 544 kW (740 koní) a krútiaci moment 690 Nm.

Takéto hodnoty stačia na zrýchlenie na stovku za 3,1 sekundy, dvestovkou auto ide už za 8,5 sekundy. Maximálna rýchlosť bude ležať niekde pri 330 km/h, ale Ferrari oficiálne číslo neuvádza. Ak chcete rozumne uložiť svoje milióny, zavolajte do Ferrari. Určite vám pomôžu vybrať podobne dynamický investičný fond.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY