vytisknout velikost písma Ferrari California T bude vďaka paketu Handling Speciale ešte ostrejšie

Ferrari California T bude vďaka paketu Handling Speciale ešte ostrejšie

Preplňované Ferrari California T rozhodne nie je pomalé auto, ktoré by malo nedostatočné jazdné vlastnosti, ale ak napriek tomu túžite po nejakej športovejšej verzii, potom sa tešte na autosalón v Ženeve. Práve tam Ferrari ukáže Californii doplnenú o paket Handling Speciale. Ten, ako názov napovedá, má ešte ďalej vylepšiť športový stránku veci.

Na zvyšovanie výkonu ale rovno zabudnite, pri motore sa v podstate nezmenilo nič. V rámci nového balíka dostanete napríklad nový výfuk, ktorý pridá lepší zvuk. V režime Sport sa potom zmenilo nastavenie prevodovky, ktorá radí rýchlejšie bez ohľadu na to, či sa bavíme o automatickom, alebo o manuálnom režime. Zmien sa tiež dočkalo nastavenie stabilizácie F1-Trac, vďaka ktorému by malo byť najmä na výjazdoch zo zákruty toto Ferrari ešte rýchlejší.

Najviac sa ale paket Handling Speciale podpíše na podvozku. Vpredu nájdeme o šestnásť percent tuhšie pružiny, vzadu sú pružiny tuhšie dokonca o devätnásť percent. Magneticko-reologické tlmiče naviac zrýchlili svoju odozvu, takže celkovo bude California T pri jazde stabilnejšia.

Handling Speciale decentne upraví aj vzhľad. Prítomnosť tohto paketu spoznáte napríklad podľa masky chladiča vyhotovenej vo farbe Grigio Ferro Met, rovnaký odtieň potom dostal aj zadný difúzor. Koncovky výfuku sú matne čierne a keby ste si stále neboli istí, tak v interiéri nájdete plaketu, ktorá vám jasne povie, že konkrétny exemplár naozaj má paket Handling Speciale.

Oficiálne predstavenie vyladeného Ferrari California T prebehne na autosalóne v Ženeve.

califor_1.jpgcalifor_2.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY