vytisknout velikost písma Ferrari California T bude vďaka paketu Handling Speciale ešte ostrejšie

Ferrari California T bude vďaka paketu Handling Speciale ešte ostrejšie

Preplňované Ferrari California T rozhodne nie je pomalé auto, ktoré by malo nedostatočné jazdné vlastnosti, ale ak napriek tomu túžite po nejakej športovejšej verzii, potom sa tešte na autosalón v Ženeve. Práve tam Ferrari ukáže Californii doplnenú o paket Handling Speciale. Ten, ako názov napovedá, má ešte ďalej vylepšiť športový stránku veci.

Na zvyšovanie výkonu ale rovno zabudnite, pri motore sa v podstate nezmenilo nič. V rámci nového balíka dostanete napríklad nový výfuk, ktorý pridá lepší zvuk. V režime Sport sa potom zmenilo nastavenie prevodovky, ktorá radí rýchlejšie bez ohľadu na to, či sa bavíme o automatickom, alebo o manuálnom režime. Zmien sa tiež dočkalo nastavenie stabilizácie F1-Trac, vďaka ktorému by malo byť najmä na výjazdoch zo zákruty toto Ferrari ešte rýchlejší.

Najviac sa ale paket Handling Speciale podpíše na podvozku. Vpredu nájdeme o šestnásť percent tuhšie pružiny, vzadu sú pružiny tuhšie dokonca o devätnásť percent. Magneticko-reologické tlmiče naviac zrýchlili svoju odozvu, takže celkovo bude California T pri jazde stabilnejšia.

Handling Speciale decentne upraví aj vzhľad. Prítomnosť tohto paketu spoznáte napríklad podľa masky chladiča vyhotovenej vo farbe Grigio Ferro Met, rovnaký odtieň potom dostal aj zadný difúzor. Koncovky výfuku sú matne čierne a keby ste si stále neboli istí, tak v interiéri nájdete plaketu, ktorá vám jasne povie, že konkrétny exemplár naozaj má paket Handling Speciale.

Oficiálne predstavenie vyladeného Ferrari California T prebehne na autosalóne v Ženeve.

califor_1.jpgcalifor_2.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY