vytisknout velikost písma Ferrari California T bude vďaka paketu Handling Speciale ešte ostrejšie

Ferrari California T bude vďaka paketu Handling Speciale ešte ostrejšie

Preplňované Ferrari California T rozhodne nie je pomalé auto, ktoré by malo nedostatočné jazdné vlastnosti, ale ak napriek tomu túžite po nejakej športovejšej verzii, potom sa tešte na autosalón v Ženeve. Práve tam Ferrari ukáže Californii doplnenú o paket Handling Speciale. Ten, ako názov napovedá, má ešte ďalej vylepšiť športový stránku veci.

Na zvyšovanie výkonu ale rovno zabudnite, pri motore sa v podstate nezmenilo nič. V rámci nového balíka dostanete napríklad nový výfuk, ktorý pridá lepší zvuk. V režime Sport sa potom zmenilo nastavenie prevodovky, ktorá radí rýchlejšie bez ohľadu na to, či sa bavíme o automatickom, alebo o manuálnom režime. Zmien sa tiež dočkalo nastavenie stabilizácie F1-Trac, vďaka ktorému by malo byť najmä na výjazdoch zo zákruty toto Ferrari ešte rýchlejší.

Najviac sa ale paket Handling Speciale podpíše na podvozku. Vpredu nájdeme o šestnásť percent tuhšie pružiny, vzadu sú pružiny tuhšie dokonca o devätnásť percent. Magneticko-reologické tlmiče naviac zrýchlili svoju odozvu, takže celkovo bude California T pri jazde stabilnejšia.

Handling Speciale decentne upraví aj vzhľad. Prítomnosť tohto paketu spoznáte napríklad podľa masky chladiča vyhotovenej vo farbe Grigio Ferro Met, rovnaký odtieň potom dostal aj zadný difúzor. Koncovky výfuku sú matne čierne a keby ste si stále neboli istí, tak v interiéri nájdete plaketu, ktorá vám jasne povie, že konkrétny exemplár naozaj má paket Handling Speciale.

Oficiálne predstavenie vyladeného Ferrari California T prebehne na autosalóne v Ženeve.

califor_1.jpgcalifor_2.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY