vytisknout velikost písma Ferrari California T bude vďaka paketu Handling Speciale ešte ostrejšie

Ferrari California T bude vďaka paketu Handling Speciale ešte ostrejšie

Preplňované Ferrari California T rozhodne nie je pomalé auto, ktoré by malo nedostatočné jazdné vlastnosti, ale ak napriek tomu túžite po nejakej športovejšej verzii, potom sa tešte na autosalón v Ženeve. Práve tam Ferrari ukáže Californii doplnenú o paket Handling Speciale. Ten, ako názov napovedá, má ešte ďalej vylepšiť športový stránku veci.

Na zvyšovanie výkonu ale rovno zabudnite, pri motore sa v podstate nezmenilo nič. V rámci nového balíka dostanete napríklad nový výfuk, ktorý pridá lepší zvuk. V režime Sport sa potom zmenilo nastavenie prevodovky, ktorá radí rýchlejšie bez ohľadu na to, či sa bavíme o automatickom, alebo o manuálnom režime. Zmien sa tiež dočkalo nastavenie stabilizácie F1-Trac, vďaka ktorému by malo byť najmä na výjazdoch zo zákruty toto Ferrari ešte rýchlejší.

Najviac sa ale paket Handling Speciale podpíše na podvozku. Vpredu nájdeme o šestnásť percent tuhšie pružiny, vzadu sú pružiny tuhšie dokonca o devätnásť percent. Magneticko-reologické tlmiče naviac zrýchlili svoju odozvu, takže celkovo bude California T pri jazde stabilnejšia.

Handling Speciale decentne upraví aj vzhľad. Prítomnosť tohto paketu spoznáte napríklad podľa masky chladiča vyhotovenej vo farbe Grigio Ferro Met, rovnaký odtieň potom dostal aj zadný difúzor. Koncovky výfuku sú matne čierne a keby ste si stále neboli istí, tak v interiéri nájdete plaketu, ktorá vám jasne povie, že konkrétny exemplár naozaj má paket Handling Speciale.

Oficiálne predstavenie vyladeného Ferrari California T prebehne na autosalóne v Ženeve.

califor_1.jpgcalifor_2.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY