vytisknout velikost písma Ferrari 488 GTB sa predvádza na nových fotkách a videu

Ferrari 488 GTB sa predvádza na nových fotkách a videu

Autosalón v Ženeve je tiež miestom premiéry nového fúkaného Ferrari 488 GTB, ktoré v ponuke výrobcu nahrádza model 458 Italia. Už asi viete, že pod kapotou je po novom preplňovaný motor s objemom 3,9 litra, na čo napokon odkazuje meno auta.

150075_car.jpg11021436_10153064295261970_4250119860611209319_o.jpg488 Motore_01.jpgIste, atmosférický motor má svoje čaro, ale 670 koní a 760 Nm z novej downsizovanej jednotky tiež nebudú na zahodenie. Nižšia spotreba paliva a emisie sú vedľajším efektom

Ferrari sa totiž opäť vracia k tradícii označovania modelov podľa zdvihového objemu valcov, takže číslovka 488 znamená objem jedného valca motora v kubických centimetroch. No len si to vynásobte ôsmimi a dostanete objem 3,9 l.

Výkon motora nového Ferrari dosahuje na naozaj pekných 670 koní a krútiaci moment na 760 Nm. Priložené video, ak má teda originálny zvuk, naznačuje, že sa asi preplňované Ferrari nebude báť otáčok a bude mať celkom pekný zvuk.

Ešte pripomenieme základné parametre: stovka za tri sekundy, maximálna rýchlosť 330 km/h a spotreba 11,6 litra na 100 km.

Din_04_8bit_finale_00.jpgTrack_01_8bit_03_finale_00.jpg_DSF9863.JPG_DSF9864.JPG_DSF9865.JPG_DSF0272.JPG_DSF0273.JPG_DSF0275.JPG_DSF0279.JPG

 

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY