vytisknout velikost písma Ferrari 488 GTB sa predvádza na nových fotkách a videu

Ferrari 488 GTB sa predvádza na nových fotkách a videu

Autosalón v Ženeve je tiež miestom premiéry nového fúkaného Ferrari 488 GTB, ktoré v ponuke výrobcu nahrádza model 458 Italia. Už asi viete, že pod kapotou je po novom preplňovaný motor s objemom 3,9 litra, na čo napokon odkazuje meno auta.

150075_car.jpg11021436_10153064295261970_4250119860611209319_o.jpg488 Motore_01.jpgIste, atmosférický motor má svoje čaro, ale 670 koní a 760 Nm z novej downsizovanej jednotky tiež nebudú na zahodenie. Nižšia spotreba paliva a emisie sú vedľajším efektom

Ferrari sa totiž opäť vracia k tradícii označovania modelov podľa zdvihového objemu valcov, takže číslovka 488 znamená objem jedného valca motora v kubických centimetroch. No len si to vynásobte ôsmimi a dostanete objem 3,9 l.

Výkon motora nového Ferrari dosahuje na naozaj pekných 670 koní a krútiaci moment na 760 Nm. Priložené video, ak má teda originálny zvuk, naznačuje, že sa asi preplňované Ferrari nebude báť otáčok a bude mať celkom pekný zvuk.

Ešte pripomenieme základné parametre: stovka za tri sekundy, maximálna rýchlosť 330 km/h a spotreba 11,6 litra na 100 km.

Din_04_8bit_finale_00.jpgTrack_01_8bit_03_finale_00.jpg_DSF9863.JPG_DSF9864.JPG_DSF9865.JPG_DSF0272.JPG_DSF0273.JPG_DSF0275.JPG_DSF0279.JPG

 

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY