vytisknout velikost písma Ferrari 458 Italia ako špeciál pre Nikiho Laudu

V Maranelle vzniklo špeciálne prevedenie modelu Ferrari 458 Italia na objednávku legendy Formuly 1 Nikiho Laudu.
Ferrari 458 Italia ako špeciál pre Nikiho Laudu

Model Ferrari 458 Italia už na trhu krúti svoj ​​štvrtý rok, ale stále vzbudzuje emócie, o čom vás ľahko presvedčí napríklad ešte len nedávna premiéra prevedenia Ferrari 458 Italia Challenge Evoluzione. A nie je snáď ani potrebné pripomínať, že sa tento automobil stal predlohou pre celý rad tuningových prestavieb špecializovaných firiem. Teraz vám ale môžeme predstaviť automobil, ktorý vznikol priamo na objednávku slávneho pilota Formuly 1 Nikiho Laudu.

Ferrari 458 Italia Niki Lauda 5.jpgFerrari 458 Italia Niki Lauda 6.jpgFerrari 458 Italia Niki Lauda 7.jpgFerrari 458 Italia Niki Lauda 4.jpg
Táto 458 Italia pripomína doby, kedy Niki Lauda jazdil F1 pre stajňu Ferrari

Hlavná postava pred niekoľkými týždňami premiérovaného filmu Rush (Rivali) si objednala svoju Italiu cez program Ferrari Tailor Made, v ktorom sú vozidlá značky Ferrari prispôsobované konkrétnym požiadavkám svojich náročných zákazníkov. Voz na snímkach navyše odráža podobu špeciálov Ferrari, na ktorých Lauda v polovici sedemdesiatych rokoch štartoval v seriáli Formuly 1.

Ferrari 458 Italia Niki Lauda 2.jpgFerrari 458 Italia Niki Lauda 3.jpg
Motívy talianskej vlajky prestupujú aj do interiéru

Na prvý pohľad si na tomto Ferrari 458 Italia všimneme okrem typického červeného lakovania predovšetkým bielej strechy s pozdĺžne vedenými pruhmi vo farbách talianskej vlajky a zlate sfarbených ráfikov kolies (celé nám to trochu pripomína vlaňajšiu sériu Ferrari 458 Italia pre Čínu). Motív talianskej vlajky sa objavuje aj v prevedení stredovej konzole a na sedadlách, v celkovo čiernom sfarbení prevažnej časti interiéru potom vyniká špecifické, kontrastné červené sťahovanie.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY