vytisknout velikost písma Ferrari 458 Challenge Evoluzione je vylepšená verzia závodnej 458

Ferrari 458 Challenge Evoluzione je vylepšená verzia závodnej 458

"Pohárové" pretekárske Ferrari 458 Challenge prichádza pre sezónu 2014 v modernizovanej verzii Evoluzione s dokonalejšími aerodynamickými vlastnosťami. Najviditeľnejšou zmenou je rozmerné zadné prítlačné krídlo, ale Ferrari 458 Challenge Evoluzione dostalo aj nový predný spojler a vylepšené zakrytovanie spodnej časti.

17897113111369371664.jpg 
458 Challenge Evoluzione nie je určený na ceste, ale na pretekárske trate

Ferrari bohužiaľ nezverejnilo žiadne konkrétne údaje ani ďalšie podrobnosti. Iste vieme len to, že auto je určené pre budúcu sezónu seriálu Ferrari Challenge, obľúbeného medzi "gentleman racers" z celého sveta.

Ferrari 458 Challenge je poháňané vidlicovým osemvalcom 4,5 l s výkonom 570 koní a krútiacim momentom 540 Nm. Jeho cestným náprotivkom je model 458 Speciale.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY