vytisknout velikost písma Ferrari 458 Challenge Evoluzione je vylepšená verzia závodnej 458

Ferrari 458 Challenge Evoluzione je vylepšená verzia závodnej 458

"Pohárové" pretekárske Ferrari 458 Challenge prichádza pre sezónu 2014 v modernizovanej verzii Evoluzione s dokonalejšími aerodynamickými vlastnosťami. Najviditeľnejšou zmenou je rozmerné zadné prítlačné krídlo, ale Ferrari 458 Challenge Evoluzione dostalo aj nový predný spojler a vylepšené zakrytovanie spodnej časti.

17897113111369371664.jpg 
458 Challenge Evoluzione nie je určený na ceste, ale na pretekárske trate

Ferrari bohužiaľ nezverejnilo žiadne konkrétne údaje ani ďalšie podrobnosti. Iste vieme len to, že auto je určené pre budúcu sezónu seriálu Ferrari Challenge, obľúbeného medzi "gentleman racers" z celého sveta.

Ferrari 458 Challenge je poháňané vidlicovým osemvalcom 4,5 l s výkonom 570 koní a krútiacim momentom 540 Nm. Jeho cestným náprotivkom je model 458 Speciale.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY