vytisknout velikost písma Ferrari 365 GTB/4 Daytona Shooting Brake je model FF zo 70. rokov

Z pôvodného Ferrari 365/4 GTB Daytona ostal prakticky len podvozok, motor a predná část. Voz prešiel renováciou v Hexagon Classics a teraz sa draží v aukcii.
Ferrari 365 GTB/4 Daytona Shooting Brake je model FF zo 70. rokov

Že sa nedá na Ferrari 365/4 GTB Daytona nič zmeniť? To vysvetľujte realitnému magnátovi Bobovi Gittlemanovi, ktorý si nechal v 70. rokoch toto špeciálne Ferrari upraviť v karosárni Panther Westwinds. Jedná sa o jedinečnú zákazkovú prácu. Z pôvodného Ferrari 365/4 GTB Daytona ostal prakticky len podvozok, motor a predná časť.

365 gtb (1).jpg365 gtb (2).jpg365 gtb (3).jpg365 gtb (4).jpg365 gtb (5).jpg365 gtb (6).jpgZ Ferrari 365/4 GTB Dayton zostal vlastne len podvozok, predná časť a motor. Karoséria je zákazková, rovnako tak interiér. Ťažko odhadovať, koľko táto úprava mohla stáť

Ferrari 365/4 GTB Daytona Shooting Brake má popri špeciálnej karosérii aj iný interiér s centrálne umiestnenými prístrojmi, exkluzívnym čalúnením a jedinečným dreveným dekorom. Koľko táto úprava mohla v 70. rokoch stať, sa teraz len ťažko dozvieme, ale bolo zvykom, že exkluzívny automobil stál v tom čase zhruba dvakrát viac ako veľký rodinný dom.

Voz prešiel renováciou v Hexagon Classics, preveril ho servis Ferrari a teraz sa draží v aukcii. Zaujímavosťou je, že sa na jeho renovácii podieľal človek, ktorý toto konkrétne auto v spoločnosti Panther Westwinds staval. Ak by ste chceli špeciálne kombi a vaše Ferrari FF vás už nudí, tu máte jedinečnú možnosť.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY