vytisknout velikost písma Ferrari 365 GTB/4 Daytona Shooting Brake je model FF zo 70. rokov

Z pôvodného Ferrari 365/4 GTB Daytona ostal prakticky len podvozok, motor a predná část. Voz prešiel renováciou v Hexagon Classics a teraz sa draží v aukcii.
Ferrari 365 GTB/4 Daytona Shooting Brake je model FF zo 70. rokov

Že sa nedá na Ferrari 365/4 GTB Daytona nič zmeniť? To vysvetľujte realitnému magnátovi Bobovi Gittlemanovi, ktorý si nechal v 70. rokoch toto špeciálne Ferrari upraviť v karosárni Panther Westwinds. Jedná sa o jedinečnú zákazkovú prácu. Z pôvodného Ferrari 365/4 GTB Daytona ostal prakticky len podvozok, motor a predná časť.

365 gtb (1).jpg365 gtb (2).jpg365 gtb (3).jpg365 gtb (4).jpg365 gtb (5).jpg365 gtb (6).jpgZ Ferrari 365/4 GTB Dayton zostal vlastne len podvozok, predná časť a motor. Karoséria je zákazková, rovnako tak interiér. Ťažko odhadovať, koľko táto úprava mohla stáť

Ferrari 365/4 GTB Daytona Shooting Brake má popri špeciálnej karosérii aj iný interiér s centrálne umiestnenými prístrojmi, exkluzívnym čalúnením a jedinečným dreveným dekorom. Koľko táto úprava mohla v 70. rokoch stať, sa teraz len ťažko dozvieme, ale bolo zvykom, že exkluzívny automobil stál v tom čase zhruba dvakrát viac ako veľký rodinný dom.

Voz prešiel renováciou v Hexagon Classics, preveril ho servis Ferrari a teraz sa draží v aukcii. Zaujímavosťou je, že sa na jeho renovácii podieľal človek, ktorý toto konkrétne auto v spoločnosti Panther Westwinds staval. Ak by ste chceli špeciálne kombi a vaše Ferrari FF vás už nudí, tu máte jedinečnú možnosť.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY