vytisknout velikost písma Ferrari 365 GTB/4 Daytona Shooting Brake je model FF zo 70. rokov

Z pôvodného Ferrari 365/4 GTB Daytona ostal prakticky len podvozok, motor a predná část. Voz prešiel renováciou v Hexagon Classics a teraz sa draží v aukcii.
Ferrari 365 GTB/4 Daytona Shooting Brake je model FF zo 70. rokov

Že sa nedá na Ferrari 365/4 GTB Daytona nič zmeniť? To vysvetľujte realitnému magnátovi Bobovi Gittlemanovi, ktorý si nechal v 70. rokoch toto špeciálne Ferrari upraviť v karosárni Panther Westwinds. Jedná sa o jedinečnú zákazkovú prácu. Z pôvodného Ferrari 365/4 GTB Daytona ostal prakticky len podvozok, motor a predná časť.

365 gtb (1).jpg365 gtb (2).jpg365 gtb (3).jpg365 gtb (4).jpg365 gtb (5).jpg365 gtb (6).jpgZ Ferrari 365/4 GTB Dayton zostal vlastne len podvozok, predná časť a motor. Karoséria je zákazková, rovnako tak interiér. Ťažko odhadovať, koľko táto úprava mohla stáť

Ferrari 365/4 GTB Daytona Shooting Brake má popri špeciálnej karosérii aj iný interiér s centrálne umiestnenými prístrojmi, exkluzívnym čalúnením a jedinečným dreveným dekorom. Koľko táto úprava mohla v 70. rokoch stať, sa teraz len ťažko dozvieme, ale bolo zvykom, že exkluzívny automobil stál v tom čase zhruba dvakrát viac ako veľký rodinný dom.

Voz prešiel renováciou v Hexagon Classics, preveril ho servis Ferrari a teraz sa draží v aukcii. Zaujímavosťou je, že sa na jeho renovácii podieľal človek, ktorý toto konkrétne auto v spoločnosti Panther Westwinds staval. Ak by ste chceli špeciálne kombi a vaše Ferrari FF vás už nudí, tu máte jedinečnú možnosť.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY