vytisknout velikost písma Felino CB7: pretekárske gény na bežnú cestu, z 0 na 100 km/h za 3,5 s

Kanadská spoločnosť Felino založená pretekárom Antoinom Bessettom predstavuje odvážne poňaté kupé CB7 s motorom V8 od General Motors.
Felino CB7: pretekárske gény na bežnú cestu, z 0 na 100 km/h za 3,5 s

O podobných projektoch vás informujeme priebežne. Väčšinou ale zostáva len pri zbožných prianiach a počítačových kresbách, avšak v tomto prípade vám môžeme ukázať jeden z prototypov priamo v jazde. Športové kupé Felino CB7 bolo predstavené na autosalóne v Montreale a ide o prvý sériový model z Bessettových dielní. O pohon vozidla sa má postarať osemvalec GM s objemom 6,2 l, výkonom 532 koní (391 kW) a krútiacim momentom 662 Nm, ktorý sa prostredníctvom šesťstupňovej manuálnej (za príplatok polosamočinnej sekvenčnej) prevodovky prenáša na kolesá zadnej nápravy.

Felino CB7 22.jpgFelino CB7 28.jpgFelino CB7 23.jpgFelino CB7 10.jpgFelino CB7 09.jpgFelino CB7 07.jpg
Felino CB7 s agresívnou kapotou a pomerne tupo zakončeným zadkom 

Kupé Felino CB7 s ostro rezanými rysmi, rozviatou kapotou a splývajúcim zadkom v štýle Bugatti Type 57SC Atlantic má byť 4 200 dlhé, 1 900 mm široké a 1 100 mm vysoké a jeho pohotovostná hmotnosť má činiť 1 134 kg pri vyvážení 50:50 medzi nápravami. Výrobca sľubuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h približne za 3,5 s. Štruktúra karosérie má byť vyrobená z uhlíkových kompozitov, podobne ako jej povrchové diely.

Felino CB7 05.jpgFelino CB7 04.jpgFelino CB7 03.jpg
Felino CB7 11.jpgFelino CB7 13.jpgFelino CB7 15.jpg
Toto auto by vás mohlo skutočne zabávať...

Kolesá obidvoch náprav s osemnásťpalcovými liatymi ráfikmi sú zavesené na pároch lichobežníkových závesov s nastaviteľnými vzperami. O náležité spomalenie sa postarajú oceľové kotúčové brzdy na všetkých kolesách s priemerom 355 mm v kombinácii so šesťpiestikovými strmeňmi vpredu a štvorpiestikovými vzadu, pričom za príplatok majú byť v ponuke tiež uhlíkokeramické kotúče.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY