vytisknout velikost písma Felino CB7: pretekárske gény na bežnú cestu, z 0 na 100 km/h za 3,5 s

Kanadská spoločnosť Felino založená pretekárom Antoinom Bessettom predstavuje odvážne poňaté kupé CB7 s motorom V8 od General Motors.
Felino CB7: pretekárske gény na bežnú cestu, z 0 na 100 km/h za 3,5 s

O podobných projektoch vás informujeme priebežne. Väčšinou ale zostáva len pri zbožných prianiach a počítačových kresbách, avšak v tomto prípade vám môžeme ukázať jeden z prototypov priamo v jazde. Športové kupé Felino CB7 bolo predstavené na autosalóne v Montreale a ide o prvý sériový model z Bessettových dielní. O pohon vozidla sa má postarať osemvalec GM s objemom 6,2 l, výkonom 532 koní (391 kW) a krútiacim momentom 662 Nm, ktorý sa prostredníctvom šesťstupňovej manuálnej (za príplatok polosamočinnej sekvenčnej) prevodovky prenáša na kolesá zadnej nápravy.

Felino CB7 22.jpgFelino CB7 28.jpgFelino CB7 23.jpgFelino CB7 10.jpgFelino CB7 09.jpgFelino CB7 07.jpg
Felino CB7 s agresívnou kapotou a pomerne tupo zakončeným zadkom 

Kupé Felino CB7 s ostro rezanými rysmi, rozviatou kapotou a splývajúcim zadkom v štýle Bugatti Type 57SC Atlantic má byť 4 200 dlhé, 1 900 mm široké a 1 100 mm vysoké a jeho pohotovostná hmotnosť má činiť 1 134 kg pri vyvážení 50:50 medzi nápravami. Výrobca sľubuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h približne za 3,5 s. Štruktúra karosérie má byť vyrobená z uhlíkových kompozitov, podobne ako jej povrchové diely.

Felino CB7 05.jpgFelino CB7 04.jpgFelino CB7 03.jpg
Felino CB7 11.jpgFelino CB7 13.jpgFelino CB7 15.jpg
Toto auto by vás mohlo skutočne zabávať...

Kolesá obidvoch náprav s osemnásťpalcovými liatymi ráfikmi sú zavesené na pároch lichobežníkových závesov s nastaviteľnými vzperami. O náležité spomalenie sa postarajú oceľové kotúčové brzdy na všetkých kolesách s priemerom 355 mm v kombinácii so šesťpiestikovými strmeňmi vpredu a štvorpiestikovými vzadu, pričom za príplatok majú byť v ponuke tiež uhlíkokeramické kotúče.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY