vytisknout velikost písma Felino CB7: pretekárske gény na bežnú cestu, z 0 na 100 km/h za 3,5 s

Kanadská spoločnosť Felino založená pretekárom Antoinom Bessettom predstavuje odvážne poňaté kupé CB7 s motorom V8 od General Motors.
Felino CB7: pretekárske gény na bežnú cestu, z 0 na 100 km/h za 3,5 s

O podobných projektoch vás informujeme priebežne. Väčšinou ale zostáva len pri zbožných prianiach a počítačových kresbách, avšak v tomto prípade vám môžeme ukázať jeden z prototypov priamo v jazde. Športové kupé Felino CB7 bolo predstavené na autosalóne v Montreale a ide o prvý sériový model z Bessettových dielní. O pohon vozidla sa má postarať osemvalec GM s objemom 6,2 l, výkonom 532 koní (391 kW) a krútiacim momentom 662 Nm, ktorý sa prostredníctvom šesťstupňovej manuálnej (za príplatok polosamočinnej sekvenčnej) prevodovky prenáša na kolesá zadnej nápravy.

Felino CB7 22.jpgFelino CB7 28.jpgFelino CB7 23.jpgFelino CB7 10.jpgFelino CB7 09.jpgFelino CB7 07.jpg
Felino CB7 s agresívnou kapotou a pomerne tupo zakončeným zadkom 

Kupé Felino CB7 s ostro rezanými rysmi, rozviatou kapotou a splývajúcim zadkom v štýle Bugatti Type 57SC Atlantic má byť 4 200 dlhé, 1 900 mm široké a 1 100 mm vysoké a jeho pohotovostná hmotnosť má činiť 1 134 kg pri vyvážení 50:50 medzi nápravami. Výrobca sľubuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h približne za 3,5 s. Štruktúra karosérie má byť vyrobená z uhlíkových kompozitov, podobne ako jej povrchové diely.

Felino CB7 05.jpgFelino CB7 04.jpgFelino CB7 03.jpg
Felino CB7 11.jpgFelino CB7 13.jpgFelino CB7 15.jpg
Toto auto by vás mohlo skutočne zabávať...

Kolesá obidvoch náprav s osemnásťpalcovými liatymi ráfikmi sú zavesené na pároch lichobežníkových závesov s nastaviteľnými vzperami. O náležité spomalenie sa postarajú oceľové kotúčové brzdy na všetkých kolesách s priemerom 355 mm v kombinácii so šesťpiestikovými strmeňmi vpredu a štvorpiestikovými vzadu, pričom za príplatok majú byť v ponuke tiež uhlíkokeramické kotúče.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY