vytisknout velikost písma Fanúšikovia Top Gear doručili do BBC petíciu za Clarksona. Tankom

Fanúšikovia Top Gear doručili do BBC petíciu za Clarksona. Tankom

"Fackovačka" medzi Jeremy Clarkson a producentom ohľadom nepripravenej večere sa stále vyšetruje. Korporácia BBC vydala vyhlásenie, že tento týždeň bude celá vec doriešená a podľa výsledkov interného vyšetrovania sa rozhodne, čo bude ďalej. Oficiálne rozhodnutie by sme tak mali poznať do piatku.

Po suspendovaní populárneho moderátora Jeremy Clarksona a zastavení vysielania najsledovanejšieho programu svojho druhu uprostred novej série sa začalo v médiách a na verejnosti špekulovať, že Clarkson v Top Gear končí. Avšak nič také oficiálne nepadlo.

Na internete vznikla dokonca petícia s príznačným názvom BBC - Bring Back Clarkson (Priveďte Clarksona späť). Tá za pomerne krátku dobu nazbierala viac ako milión podpisov, čo je fascinujúce číslo. Petičný hárok teraz doručili fanúšikovia do sídla BBC v skutočnom Top Gear štýle. Tankom.

BBC sa k odovzdaniu petície oficiálne nevyjadrilo a ďalej trvá na svojom vyhlásení z konca minulého týždňa, že ďalšie oficiálne stanovisko oznámi až po skončení vyšetrovania tento týždeň.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY