vytisknout velikost písma Faceliftované BMW radu 3 sa predvádza na ďalších fotkách

Faceliftované BMW radu 3 sa predvádza na ďalších fotkách
Zoznam kapitol
  1. BMW radu 3
  2. Fotogaléria: BMW radu 3

Facelift súčasného BMW radu 3 bol odhalený na začiatku tohto mája, teraz automobilka vypúšťa ďalšiu sadu sprievodných fotografií z medzinárodnej dynamickej prezentácie organizovanej v rakúskom Achenkirchu. Na fotkách môžeme vidieť len sedan BMW 340i, ale facelift sa samozrejme týka aj iných motorizácií, verzie M3 a karosérie kombi.

bmw řady 3 (16).jpgbmw řady 3 (30).jpgbmw řady 3 (82).jpgPod kapotou BMW radu 3 môžete mať prvýkrát v histórii aj trojvalec. Je to benzínový motor s objemom 1,5 l, samozrejme má preplňovanie turbodúchadlom a výkon 136 koní

Ako už asi viete, pod kapotu BMW radu 3 sa vôbec prvýkrát nasťahoval trojvalec, ktorý nájdete ho vo verzii 318i. Jednotka s objemom 1,5 l vám neponúkne viac ako 100 kW (136 koní) a 230 Nm. Spotrebovať má len päť litrov na 100 km.

Nový je aj štvorvalec 2,0 l s preplňovaním, ktorý má výkon 135 kW (184 koní, BMW 320i) alebo 185 kW (252 koní, BMW 330i). Pri pripomienke modelu 330i si vždy spomenieme na ten úžasný atmosférický šesťvalec, ktorému sme naposledy zamávali s koncom generácie E90...

Špičku motorovej ponuky tvorí verzia BMW 340i. Trojlitrový radový šesťvalec s preplňovaním ponúka výkon 240 kW (326 koní) a krútiaci moment 450 Nm. Najpredávanejšie ale budú logicky diesely. Verzia BMW 316D má podladený dvojliter s výkonom 85 kW (116 koní), nasledujú verzie 318d, 320d a 325d. Šesťvalec 3,0 l nájdete v modeloch 330d a 340d a neskôr príde aj hybrid 340e so spotrebou 2,1 l/100 km.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY