vytisknout velikost písma Facelift Toyoty GT86 je tu. Do predaja dorazí na jeseň

Facelift Toyoty GT86 je tu. Do predaja dorazí na jeseň

Aby dnes tých noviniek prichystaných pre autosalón v New Yorku nebolo málo, vytasila sa aj Toyota so svojím príspevkom. Budúci týždeň svetu oficiálne ukáže modernizované kupé GT86. Do Európy dorazí upravená verzia na jeseň.

Toyota GT86 dostala v rámci faceliftu prepracovanú prednú časť, nové diódové svetlá, iný je aj zadný nárazník a zmenám neunikli ani koncové svetlá. V interiéri sa objavujú nové sedadlá čalúnené Alcantarou a menil sa aj volant.

Zrejme najdôležitejšou novinkou je ale prepracovaný podvozok. Toyota GT86 dostane v rámci modernizácie iné tlmiče i pružiny tak, aby bol automobil ovládateľnejší a zábavnejší na riadenie. Americká tlačová správa sľubuje ešte nepatrné navýšenie výkonu motora, však o tejto zmene európska tlačová správa predstavujúca facelift pre GT86 nič nespomína.

gt_1.jpggt_2.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY