vytisknout velikost písma Facelift pre BMW Z4: Len jedna nová farba a nič ďalšieho

Facelift pre BMW Z4: Len jedna nová farba a nič ďalšieho
Zoznam kapitol
  1. BMW Z4
  2. Fotogaléria BMW Z4

BMW predstavilo pre model Z4 novú modrú farbu Estoril Blue, ktorú dostanete v kombinácii s M paketom. Žiadne ďalšie zmeny pre tento rok ale nie sú. Tak sa aspoň môžete pozrieť na 64 nových fotiek tohto roadstera s pevnou skladacou strechou, ktorý sa predstavil už na konci roka 2008.

P90185989-highRes.jpgP90185990-highRes.jpgP90185988-highRes.jpgNič prevratné sa v BMW Z4 nekoná. Vlastne len dostalo novú farbu, na motoroch aj prevodovkách zostáva všetko pri starom. Atmosférický radový šesťvalec už dávno nekúpite.

Všetko ostatné zostáva v BMW Z4 pri starom. Objednať si tak môžete už len dva motory s rôznym naladením výkonu. Preplňovaný štvorvalec 2,0 l je k dispozícii vo verziách sDrive18i, sDrive20i a sDrive28i vo výkonoch 115, 135 a 180 kW.

Silnejší preplňovaný radový šesťvalec 3,0 l je potom v modeli sDrive35i (225 kW) alebo sDrive35is (250 kW), ktorý je štandardne dodávaný len s automatickou prevodovkou.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY