vytisknout velikost písma Facelift Porsche 911 odhalený. Zatiaľ len ako socha

Facelift Porsche 911 odhalený. Zatiaľ len ako socha

Porsche odhalilo monument 911 pred svojím múzeom v Zuffenhausene. Zaujímavosťou je, že na aktuálnu generáciu 911 zastupuje maketa už faceliftovaného modelu, ktorý sa má objaviť až na autosalóne vo Frankfurte a na ktorého oficiálne premiéru sa ešte len čaká.

porsche (1).jpgporsche (2).jpgporsche (3).jpgNová 911 sa pozná podľa výraznejšieho chladiča nad preplňovaným motorom. Inak ale budú zmeny naozaj len kozmetické, pretože to hlavné sa odohrá práve "pod kapotou"

Vedľa novej 911 môžeme vidieť aj originálnu 911 série F z roku 1970 a tiež model série G z roku 1981. Socha je nasvietená a určite ste si všimli inšpiráciu podobnými kreáciami, ktoré možno vidieť každoročne na Festivale rýchlosti v Goodwoode.

Monument 911 navrhol britský dizajnér a výtvarník Gerry Judah a každý z pilierov, na ktorom je umiestnený reálny model Porsche 911, je vysoký 24 metrov.

Len připomenáme, že facelift Porsche 911 má vôbec prvýkrát v histórii priniesť preplňovaný motor aj do základnej modelovej rady. Žartom sa ponúka otázka, či sa bude základná 911 menovať napríklad Porsche 911 Carrera Turbo a model 911 Turbo sa bude volať napríklad Porsche 911 Turbo Turbo, Turbo2 alebo podobne...

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY