vytisknout velikost písma Facelift Fordu C-Max ešte raz a podrobne [fotogaléria]

Facelift Fordu C-Max ešte raz a podrobne [fotogaléria]

Po včerajšom prvom obrázku Ford zverejnil kompletné informácie a fotogalériu týkajúcu sa modernizovaného modelu C-Max. Okrem nového dizajnu sa vylepšovala aj výbava a paleta motorizácií.

C-Max nasleduje modernizovaný Focus, takže jeho dizajnové zmeny nakoniec nie sú tak veľkým prekvapením. Dôležitejšie sú novinky týkajúce sa interiéru. Ford predovšetkým zapracoval na odhlučnení a znížení vibrácií. Prepracovaná je aj stredová konzola, kde nájdete menej tlačidiel a osempalcový dotykový displej multimediálneho systému SYNC 2. Cez neho možno ovládať všetko možné od navigácie až po klimatizáciu.

Ford C-Max i väčší Grand C-Max dostanú v rámci modernizácie lepšiu výbavu. Konkrétne ide o vyhrievaný volant a rad asistentov typu aktívneho parkovania, sledovania prichádzajúcej dopravy pri cúvaní, systém Active City Stop alebo adaptívny tempomat.

Novinky nájdeme aj v ponuke motorov. Základom je stále litrový benzínový EcoBoost, nad ním ale stojí nová tisícpäťstovka naladená na 110 kW (150 k) alebo 134 kW (182 k). Priaznivci dieselu majú k dispozícii ďalšiu novinku v podobe motora 1.5 TDCi vo výkonových variantoch 70 kW (95 k) alebo 88 kW (120 k). V ponuke zostáva aj naftový dvojliter, ten sa ale dočkal úprav zameraných predovšetkým na zníženie produkcie emisií. Všetky motory sú spojené so systémom štart / stop.

Ford C-Max sa predstaví na autosalóne v Paríži po boku novej generácie modelu S-Max.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY