vytisknout velikost písma Facelift Fordu C-Max ešte raz a podrobne [fotogaléria]

Facelift Fordu C-Max ešte raz a podrobne [fotogaléria]

Po včerajšom prvom obrázku Ford zverejnil kompletné informácie a fotogalériu týkajúcu sa modernizovaného modelu C-Max. Okrem nového dizajnu sa vylepšovala aj výbava a paleta motorizácií.

C-Max nasleduje modernizovaný Focus, takže jeho dizajnové zmeny nakoniec nie sú tak veľkým prekvapením. Dôležitejšie sú novinky týkajúce sa interiéru. Ford predovšetkým zapracoval na odhlučnení a znížení vibrácií. Prepracovaná je aj stredová konzola, kde nájdete menej tlačidiel a osempalcový dotykový displej multimediálneho systému SYNC 2. Cez neho možno ovládať všetko možné od navigácie až po klimatizáciu.

Ford C-Max i väčší Grand C-Max dostanú v rámci modernizácie lepšiu výbavu. Konkrétne ide o vyhrievaný volant a rad asistentov typu aktívneho parkovania, sledovania prichádzajúcej dopravy pri cúvaní, systém Active City Stop alebo adaptívny tempomat.

Novinky nájdeme aj v ponuke motorov. Základom je stále litrový benzínový EcoBoost, nad ním ale stojí nová tisícpäťstovka naladená na 110 kW (150 k) alebo 134 kW (182 k). Priaznivci dieselu majú k dispozícii ďalšiu novinku v podobe motora 1.5 TDCi vo výkonových variantoch 70 kW (95 k) alebo 88 kW (120 k). V ponuke zostáva aj naftový dvojliter, ten sa ale dočkal úprav zameraných predovšetkým na zníženie produkcie emisií. Všetky motory sú spojené so systémom štart / stop.

Ford C-Max sa predstaví na autosalóne v Paríži po boku novej generácie modelu S-Max.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY