vytisknout velikost písma Facelift BMW radu 3 s trojvalcom sa predstaví budúci týždeň

V rámci faceliftu sa dočká drobných zmien predná a zadnú časť vozidla a aj interiér. Napriek veľkej a úspešnej kultúrnej revolúcii v BMW zostane trojka ešte pri pohone zadných kolies.
Facelift BMW radu 3 s trojvalcom sa predstaví budúci týždeň

Vo štvrtok 7. mája sa konečne predstaví facelift súčasného BMW radu 3. Pôvodne s ním mala automobilka prísť už do Ženevy, ale opäť predstavenie odložila a novinka sa ukáže až v Mníchove na súkromnej akcii. A čo sa teda pre BMW radu 3 chystá?

V rámci faceliftu sa dočká drobných zmien predná a zadnú časť vozidla a tiež interiér. Novinkou by mali byť nové LED svetlá. Samozrejme sa tiež zapracuje na motoroch, aby boli ešte úspornejšie. Napriek veľkej a úspešnej kultúrnej revolúcii v BMW zostane trojka ešte pri pohone zadných kolies.

V základe dostane BMW radu 3 prvýkrát preplňovaný trojvalec 1,5 l na benzín. Naftový trojvalec sa pod kapotu trojky ale nedostane. Zmenia sa aj mená modelov a silnejšia verzia benzínového dvojlitra sa nebude volať 328i, ale 330i. Vrcholný preplňovaný šesťvalec sa premenuje na 340i alebo 340d.

Očakáva sa aj rozšírenie bezpečnostnej výbavy napríklad o systém núdzového brzdenia, múdrejší parkovací asistent a podobne. Všetky detaily a technické špecifikácie by malo BMW oznámiť budúci týždeň, takže si na ne radšej počkajme.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY