vytisknout velikost písma Facelift BMW radu 3 s trojvalcom sa predstaví budúci týždeň

V rámci faceliftu sa dočká drobných zmien predná a zadnú časť vozidla a aj interiér. Napriek veľkej a úspešnej kultúrnej revolúcii v BMW zostane trojka ešte pri pohone zadných kolies.
Facelift BMW radu 3 s trojvalcom sa predstaví budúci týždeň

Vo štvrtok 7. mája sa konečne predstaví facelift súčasného BMW radu 3. Pôvodne s ním mala automobilka prísť už do Ženevy, ale opäť predstavenie odložila a novinka sa ukáže až v Mníchove na súkromnej akcii. A čo sa teda pre BMW radu 3 chystá?

V rámci faceliftu sa dočká drobných zmien predná a zadnú časť vozidla a tiež interiér. Novinkou by mali byť nové LED svetlá. Samozrejme sa tiež zapracuje na motoroch, aby boli ešte úspornejšie. Napriek veľkej a úspešnej kultúrnej revolúcii v BMW zostane trojka ešte pri pohone zadných kolies.

V základe dostane BMW radu 3 prvýkrát preplňovaný trojvalec 1,5 l na benzín. Naftový trojvalec sa pod kapotu trojky ale nedostane. Zmenia sa aj mená modelov a silnejšia verzia benzínového dvojlitra sa nebude volať 328i, ale 330i. Vrcholný preplňovaný šesťvalec sa premenuje na 340i alebo 340d.

Očakáva sa aj rozšírenie bezpečnostnej výbavy napríklad o systém núdzového brzdenia, múdrejší parkovací asistent a podobne. Všetky detaily a technické špecifikácie by malo BMW oznámiť budúci týždeň, takže si na ne radšej počkajme.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY