vytisknout velikost písma Facelift BMW radu 3 s trojvalcom sa predstaví budúci týždeň

V rámci faceliftu sa dočká drobných zmien predná a zadnú časť vozidla a aj interiér. Napriek veľkej a úspešnej kultúrnej revolúcii v BMW zostane trojka ešte pri pohone zadných kolies.
Facelift BMW radu 3 s trojvalcom sa predstaví budúci týždeň

Vo štvrtok 7. mája sa konečne predstaví facelift súčasného BMW radu 3. Pôvodne s ním mala automobilka prísť už do Ženevy, ale opäť predstavenie odložila a novinka sa ukáže až v Mníchove na súkromnej akcii. A čo sa teda pre BMW radu 3 chystá?

V rámci faceliftu sa dočká drobných zmien predná a zadnú časť vozidla a tiež interiér. Novinkou by mali byť nové LED svetlá. Samozrejme sa tiež zapracuje na motoroch, aby boli ešte úspornejšie. Napriek veľkej a úspešnej kultúrnej revolúcii v BMW zostane trojka ešte pri pohone zadných kolies.

V základe dostane BMW radu 3 prvýkrát preplňovaný trojvalec 1,5 l na benzín. Naftový trojvalec sa pod kapotu trojky ale nedostane. Zmenia sa aj mená modelov a silnejšia verzia benzínového dvojlitra sa nebude volať 328i, ale 330i. Vrcholný preplňovaný šesťvalec sa premenuje na 340i alebo 340d.

Očakáva sa aj rozšírenie bezpečnostnej výbavy napríklad o systém núdzového brzdenia, múdrejší parkovací asistent a podobne. Všetky detaily a technické špecifikácie by malo BMW oznámiť budúci týždeň, takže si na ne radšej počkajme.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY