vytisknout velikost písma Facelift BMW radu 3: Prvé fotografie unikli predčasne

Facelift BMW radu 3: Prvé fotografie unikli predčasne

BMW radu 3 má za sebou facelift, ale na oficiálne dáta a fotogalériu sa ešte čaká. Avšak niekto už to nevydržal a pustil do sveta fotky modelu BMW 340i, čo je nová verzia s jediným benzínovým šesťvalcom v ponuke.

bmw3 (12).jpgbmw3 (6).jpgbmw3 (10).jpgNájsť na facelifte niečo nové bude vyžadovať prácu s lupou. Počkajme si radšej na ďalšie fotky a viac informácií, čo sa vlastne zmenilo

Model 340i nahrádza podľa novej stratégie pomenovávanie modelov model 335i a má výkon zvýšený na 326 koní. Namiesto štvorvalcovej 328i bude teraz v ponuke model 330i s rovnakým motorom. Najsilnejší diesel sa potom bude volať 340d.

Na technické detaily si počkajme na oficiálne odhalenie. Zatiaľ sa môžete pozrieť na prvé fotky faceliftu. Bohužiaľ sú malého rozlíšenia, ale veľké fotky budú nasledovať veľmi skoro. Mimochodom, všimli ste si nejakého rozdielu oproti modelu pred faceliftom?

bmw3 (1).jpgbmw3 (11).jpgbmw3 (13).jpgbmw3 (2).jpgbmw3 (3).jpgbmw3 (4).jpgbmw3 (5).jpgbmw3 (7).jpgbmw3 (8).jpgbmw3 (9).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY