vytisknout velikost písma Fabia ide v Anglicku na dračku. Je to najobľúbenejšia Škoda

Fabia ide v Anglicku na dračku. Je to najobľúbenejšia Škoda

Súčasná generácia Škody Fabia už síce odpočítava posledné týždne pred predstavením generácie novej, záujem o tento model ale stále je. Dokazuje to napríklad situácia na anglickom trhu, kde Škoda celkovo zaznamenala zaujímavý rast a kde sa Fabia stala najpredávanejším modelom značky.

Presnejšie povedané Škoda eviduje na anglickom trhu najlepší polrok za dobu svojho pôsobenia. V porovnaní s obdobím január-jún minulého roka došlo k zlepšeniu o 21%. Najväčší záujem nie je o novú Octaviu, Yeti alebo Citigo, ale práve o dosluhujúcu Fabiu. Tej sa predalo za spomínané obdobie celkom 8914 kusov, pričom 6429 bolo hatchbackov, zvyšok mal karosériu kombi. Druhým najobľúbenejším modelom na anglickom trhu je Škoda Yeti (6869 kusov).

Nová generácia Škody Fabia sa má predstaviť na autosalóne v Paríži. V nedávnej minulosti sa objavili špionážne snímky, ktoré aspoň čiastočne naznačujú, na čo sa môžeme tešiť. Čo sa techniky týka, Fabia bude nasledovať modernizované Volkswagen Polo.

Zdroj: Autoevolution

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY