vytisknout velikost písma Extrémna Nissan Juke-R sa vrátil. Po novom ponúka výkon 600 koní

Extrémna Nissan Juke-R sa vrátil. Po novom ponúka výkon 600 koní

Ani Nissan nebude chýbať v Goodwoode, kde predstaví novú verziu extrémneho modelu Juke-R. Pôvodný variant tohto konceptu ponúkala 357 kW (485 k), najnovšie vydanie s označením Juke-R 2.0 dostalo rovnaký výkon ako Nissan GT-R Nismo, čo znamená rovných 441 kW (600 k).

Rozdielov oproti pôvodnému Nissane Juke-R je pomerne veľa. Iné sú obidva nárazníky, blatníky, prahové nástavce, svetlá sa sem nasťahovali z modernizovaného Juke, to isté platí aj o kapote a menila sa aj kolesá. V interiéri ale žiadne zásadné novinky nehľadajte.

To dôležité sa odohralo pod kapotou. Šesťvalec s objemom 3,8 litra posilnil na 441 kW (600 koní). Inak povedané, tento malý Juke má rovnaký výkon ako pomerne veľké GT-R v najostrejšej verzii Nismo. Škoda, že nám Nissan neprezradil viac o jazdných schopnostiach tohto auta. Niektoré médiá síce sľubujú zrýchlenie pod tri sekundy a maximálku 320 km/h, ale to sú len špekulácie. V tlačovej správe Nissan nič na túto tému nehovorí.

Prvý Juke-R sa predstavil na jeseň roku 2011. Auto malo opäť motor z GT-R, jeho výkon ale predstavoval "len" 357 kW (458 k).

joke_19.jpgjoke_20.jpgjoke_21.jpgjoke_01.jpgjoke_02.jpgjoke_03.jpgjoke_04.jpgjoke_05.jpgjoke_06.jpgjoke_07.jpgjoke_08.jpgjoke_09.jpgjoke_10.jpgjoke_11.jpgjoke_12.jpgjoke_13.jpgjoke_14.jpgjoke_15.jpgjoke_16.jpgjoke_17.jpgjoke_18.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY