vytisknout velikost písma Extrémna Nissan Juke-R sa vrátil. Po novom ponúka výkon 600 koní

Extrémna Nissan Juke-R sa vrátil. Po novom ponúka výkon 600 koní

Ani Nissan nebude chýbať v Goodwoode, kde predstaví novú verziu extrémneho modelu Juke-R. Pôvodný variant tohto konceptu ponúkala 357 kW (485 k), najnovšie vydanie s označením Juke-R 2.0 dostalo rovnaký výkon ako Nissan GT-R Nismo, čo znamená rovných 441 kW (600 k).

Rozdielov oproti pôvodnému Nissane Juke-R je pomerne veľa. Iné sú obidva nárazníky, blatníky, prahové nástavce, svetlá sa sem nasťahovali z modernizovaného Juke, to isté platí aj o kapote a menila sa aj kolesá. V interiéri ale žiadne zásadné novinky nehľadajte.

To dôležité sa odohralo pod kapotou. Šesťvalec s objemom 3,8 litra posilnil na 441 kW (600 koní). Inak povedané, tento malý Juke má rovnaký výkon ako pomerne veľké GT-R v najostrejšej verzii Nismo. Škoda, že nám Nissan neprezradil viac o jazdných schopnostiach tohto auta. Niektoré médiá síce sľubujú zrýchlenie pod tri sekundy a maximálku 320 km/h, ale to sú len špekulácie. V tlačovej správe Nissan nič na túto tému nehovorí.

Prvý Juke-R sa predstavil na jeseň roku 2011. Auto malo opäť motor z GT-R, jeho výkon ale predstavoval "len" 357 kW (458 k).

joke_19.jpgjoke_20.jpgjoke_21.jpgjoke_01.jpgjoke_02.jpgjoke_03.jpgjoke_04.jpgjoke_05.jpgjoke_06.jpgjoke_07.jpgjoke_08.jpgjoke_09.jpgjoke_10.jpgjoke_11.jpgjoke_12.jpgjoke_13.jpgjoke_14.jpgjoke_15.jpgjoke_16.jpgjoke_17.jpgjoke_18.jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY