vytisknout velikost písma Európskym autom roka 2015 sa stal Volkswagen Passat

Európskym autom roka 2015 sa stal Volkswagen Passat

Slávnostné vyhlásenie európskej ankety Car of the Year 2015 je minulosťou. Do finále postúpilo celkom sedem vozidiel, pričom podľa väčšinového názoru poroty je tým najlepším pre tento rok Volkswagen Passat.

Ôsma generácia Volkswagenu Passat nakoniec získala dohromady 340 bodov a zvíťazila s veľkým rozdielom. Na druhej priečke sa umiestnil Citroën C4 Cactus, ktorý však dostal takmer o sto bodov menej (248). Tretie miesto obsadil so ziskom 221 bodov Mercedes-Benz triedy C nasledovaný Fordom Mondeo (203 bodov), Nissanom Qashqai (160 bodov), BMW 2 Active Tourer (154 bodov) a Renaultom Twingo (124 bodov).

Porota európskeho auta roka číta 58 novinárov pôvodom z celkom 22 krajín. Minulý rok si titul Car of the Year odniesol súčasný Peugeot 308.

1. místo - Volkswagen Passat (340 bodů).jpg2. místo - Citroën C4 Cactus (248 bodů).jpg3 místo - Mercedes-Benz třídy C (221 bodů).jpg4. místo - Ford Mondeo (203 bodů).jpg5. místo - Nissan Qashqai (160 bodů).JPG6. místo - BMW 2 Active Tourer (154 bodů).jpg7. místo - Renault Twingo (124 bodů).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY