vytisknout velikost písma Európsky Ford Mustang bude ešte pohodlnejší, sľúbila automobilka

Európsky Ford Mustang bude ešte pohodlnejší, sľúbila automobilka

Nový Ford Mustang sa začne v Európe predávať v prvom kvartáli roku 2015. Než ale nové autá zamieria k zákazníkom, Ford ešte upraví nastavenie podvozku. Reaguje tak na prvnotnú kritiku predovšetkým európskych novinárov, ktorí už mali možnosť nový Mustang v sériovom prevedení otestovať. 

Možno ste už niektoré zahraničné recenzie čítali. Napospol sa žurnalisti zhodovali práve na nedostatočnom komforte jazdy v nízkych rýchlostiach, najmä potom na nastavení odpruženia prednej nápravy. A to je práve miesto, na ktoré sa chce Ford zamerať. Sľubuje, že odpruženie bude poddajnejšie, ale neutrpí ovládateľnosť a odozva. 

Aj keď sú moderné vozidlá Ford globálny produkt, práve podvozok je miesto, kde sa autá pre jednotlivé trhy môžu líšiť. Podobné odlišné nastavenie napríklad pre Európu a Áziu používajú aj iné automobilky. Napríklad Škoda dáva na indický model Rapid mäkší podvozok s dlhšími dráhami tlmičov, než je tomu u nás. 

Len pripomenieme, že Ford Mustang sa nebude v Európe predávať so šesťvalcom. Namiesto neho nájdeme v ponuke preplňovaný štvorvalec 2.3 EcoBoost s výkonom 227 kW (309 k) a krútiacim momentom 405 Nm. Vrchol ponuky bude tvoriť klasický päťlitrový osemvalec s výkonom 313 kW (426 k) a krútiacim momentom 529 Nm.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY