vytisknout velikost písma Európsky Ford Mustang bude ešte pohodlnejší, sľúbila automobilka

Európsky Ford Mustang bude ešte pohodlnejší, sľúbila automobilka

Nový Ford Mustang sa začne v Európe predávať v prvom kvartáli roku 2015. Než ale nové autá zamieria k zákazníkom, Ford ešte upraví nastavenie podvozku. Reaguje tak na prvnotnú kritiku predovšetkým európskych novinárov, ktorí už mali možnosť nový Mustang v sériovom prevedení otestovať. 

Možno ste už niektoré zahraničné recenzie čítali. Napospol sa žurnalisti zhodovali práve na nedostatočnom komforte jazdy v nízkych rýchlostiach, najmä potom na nastavení odpruženia prednej nápravy. A to je práve miesto, na ktoré sa chce Ford zamerať. Sľubuje, že odpruženie bude poddajnejšie, ale neutrpí ovládateľnosť a odozva. 

Aj keď sú moderné vozidlá Ford globálny produkt, práve podvozok je miesto, kde sa autá pre jednotlivé trhy môžu líšiť. Podobné odlišné nastavenie napríklad pre Európu a Áziu používajú aj iné automobilky. Napríklad Škoda dáva na indický model Rapid mäkší podvozok s dlhšími dráhami tlmičov, než je tomu u nás. 

Len pripomenieme, že Ford Mustang sa nebude v Európe predávať so šesťvalcom. Namiesto neho nájdeme v ponuke preplňovaný štvorvalec 2.3 EcoBoost s výkonom 227 kW (309 k) a krútiacim momentom 405 Nm. Vrchol ponuky bude tvoriť klasický päťlitrový osemvalec s výkonom 313 kW (426 k) a krútiacim momentom 529 Nm.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY