vytisknout velikost písma Európsky Ford Mustang bude ešte pohodlnejší, sľúbila automobilka

Európsky Ford Mustang bude ešte pohodlnejší, sľúbila automobilka

Nový Ford Mustang sa začne v Európe predávať v prvom kvartáli roku 2015. Než ale nové autá zamieria k zákazníkom, Ford ešte upraví nastavenie podvozku. Reaguje tak na prvnotnú kritiku predovšetkým európskych novinárov, ktorí už mali možnosť nový Mustang v sériovom prevedení otestovať. 

Možno ste už niektoré zahraničné recenzie čítali. Napospol sa žurnalisti zhodovali práve na nedostatočnom komforte jazdy v nízkych rýchlostiach, najmä potom na nastavení odpruženia prednej nápravy. A to je práve miesto, na ktoré sa chce Ford zamerať. Sľubuje, že odpruženie bude poddajnejšie, ale neutrpí ovládateľnosť a odozva. 

Aj keď sú moderné vozidlá Ford globálny produkt, práve podvozok je miesto, kde sa autá pre jednotlivé trhy môžu líšiť. Podobné odlišné nastavenie napríklad pre Európu a Áziu používajú aj iné automobilky. Napríklad Škoda dáva na indický model Rapid mäkší podvozok s dlhšími dráhami tlmičov, než je tomu u nás. 

Len pripomenieme, že Ford Mustang sa nebude v Európe predávať so šesťvalcom. Namiesto neho nájdeme v ponuke preplňovaný štvorvalec 2.3 EcoBoost s výkonom 227 kW (309 k) a krútiacim momentom 405 Nm. Vrchol ponuky bude tvoriť klasický päťlitrový osemvalec s výkonom 313 kW (426 k) a krútiacim momentom 529 Nm.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY