vytisknout velikost písma Európsky Chevrolet Corvette sa predvádza v novej fotogalérii

Európsky Chevrolet Corvette sa predvádza v novej fotogalérii
Zoznam kapitol
  1. Chevrolet Corvette
  2. Fotogaléria: Chevrolet Corvette

Chevrolet Corvette v európskej špecifikácii sa od tej americkej samozrejme nelíši nijak zásadne, auto dostalo len nové svetlá a nárazníky pre európske registračné značky, nechýba ani rýchlomer v kilometroch za hodinu a napríklad rádio s RDS.

corvette (15).jpgcorvette (6).jpgcorvette (40).jpgNa prvý pohľad sa zmenili len nárazníky, ale keď sa pozriete do podrobnej špecifikácie, zistíte, že sa na výbave Corvette skutočne nešetrilo

Cena v Nemecku začína na sume 74 500 eur, čo je v porovnaní s americkou cenovkou v prepočte 44 000 eur celkom veľký nárast. Lenže európska cena je vrátane daní a dovoz auta do Európy tiež samozrejme niečo stojí.

Naviac má európska špecifikácia v štandarde veľmi atraktívny paket Z51. Čo to znamená? Ostrejší adaptívny podvozok, samosvorný diferenciál, mazanie so suchou skriňou, väčšie brzdy, samostatné chladenie pre prevodovku a diferenciál, iné odstupňovanie prevodových stupňov pre lepšie využitie potenciálu motora a samozrejme väčšie kolesá a širšie lepivé pneumatiky.

Aby ste takto na okruhy pripravené auto dostali napríklad od Porsche, musíte si priplatiť za 911 GT3 RS. Takže zrazu sa táto cenovka za Corvette nezdá zas tak veľa, že?

Pod kapotou nájdete v základe samozrejme osemvalec 6,2 l s výkonom 343 kW (466 k) a krútiacim momentom 630 Nm. Zadné kolesá roztáča sedemstupňová manuálna prevodovka. Európska Corvette sa dostane na stovku za 4,2 sekundy a rozbehne sa na 290 km/h. Kabriolet zvládne len 282 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY