vytisknout velikost písma Európsky Chevrolet Corvette sa predvádza v novej fotogalérii

Európsky Chevrolet Corvette sa predvádza v novej fotogalérii
Zoznam kapitol
  1. Chevrolet Corvette
  2. Fotogaléria: Chevrolet Corvette

Chevrolet Corvette v európskej špecifikácii sa od tej americkej samozrejme nelíši nijak zásadne, auto dostalo len nové svetlá a nárazníky pre európske registračné značky, nechýba ani rýchlomer v kilometroch za hodinu a napríklad rádio s RDS.

corvette (15).jpgcorvette (6).jpgcorvette (40).jpgNa prvý pohľad sa zmenili len nárazníky, ale keď sa pozriete do podrobnej špecifikácie, zistíte, že sa na výbave Corvette skutočne nešetrilo

Cena v Nemecku začína na sume 74 500 eur, čo je v porovnaní s americkou cenovkou v prepočte 44 000 eur celkom veľký nárast. Lenže európska cena je vrátane daní a dovoz auta do Európy tiež samozrejme niečo stojí.

Naviac má európska špecifikácia v štandarde veľmi atraktívny paket Z51. Čo to znamená? Ostrejší adaptívny podvozok, samosvorný diferenciál, mazanie so suchou skriňou, väčšie brzdy, samostatné chladenie pre prevodovku a diferenciál, iné odstupňovanie prevodových stupňov pre lepšie využitie potenciálu motora a samozrejme väčšie kolesá a širšie lepivé pneumatiky.

Aby ste takto na okruhy pripravené auto dostali napríklad od Porsche, musíte si priplatiť za 911 GT3 RS. Takže zrazu sa táto cenovka za Corvette nezdá zas tak veľa, že?

Pod kapotou nájdete v základe samozrejme osemvalec 6,2 l s výkonom 343 kW (466 k) a krútiacim momentom 630 Nm. Zadné kolesá roztáča sedemstupňová manuálna prevodovka. Európska Corvette sa dostane na stovku za 4,2 sekundy a rozbehne sa na 290 km/h. Kabriolet zvládne len 282 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY