vytisknout velikost písma Európsky Chevrolet Corvette sa predvádza v novej fotogalérii

Európsky Chevrolet Corvette sa predvádza v novej fotogalérii
Zoznam kapitol
  1. Chevrolet Corvette
  2. Fotogaléria: Chevrolet Corvette

Chevrolet Corvette v európskej špecifikácii sa od tej americkej samozrejme nelíši nijak zásadne, auto dostalo len nové svetlá a nárazníky pre európske registračné značky, nechýba ani rýchlomer v kilometroch za hodinu a napríklad rádio s RDS.

corvette (15).jpgcorvette (6).jpgcorvette (40).jpgNa prvý pohľad sa zmenili len nárazníky, ale keď sa pozriete do podrobnej špecifikácie, zistíte, že sa na výbave Corvette skutočne nešetrilo

Cena v Nemecku začína na sume 74 500 eur, čo je v porovnaní s americkou cenovkou v prepočte 44 000 eur celkom veľký nárast. Lenže európska cena je vrátane daní a dovoz auta do Európy tiež samozrejme niečo stojí.

Naviac má európska špecifikácia v štandarde veľmi atraktívny paket Z51. Čo to znamená? Ostrejší adaptívny podvozok, samosvorný diferenciál, mazanie so suchou skriňou, väčšie brzdy, samostatné chladenie pre prevodovku a diferenciál, iné odstupňovanie prevodových stupňov pre lepšie využitie potenciálu motora a samozrejme väčšie kolesá a širšie lepivé pneumatiky.

Aby ste takto na okruhy pripravené auto dostali napríklad od Porsche, musíte si priplatiť za 911 GT3 RS. Takže zrazu sa táto cenovka za Corvette nezdá zas tak veľa, že?

Pod kapotou nájdete v základe samozrejme osemvalec 6,2 l s výkonom 343 kW (466 k) a krútiacim momentom 630 Nm. Zadné kolesá roztáča sedemstupňová manuálna prevodovka. Európska Corvette sa dostane na stovku za 4,2 sekundy a rozbehne sa na 290 km/h. Kabriolet zvládne len 282 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY