vytisknout velikost písma Európsky Chevrolet Corvette sa predvádza v novej fotogalérii

Európsky Chevrolet Corvette sa predvádza v novej fotogalérii
Zoznam kapitol
  1. Chevrolet Corvette
  2. Fotogaléria: Chevrolet Corvette

Chevrolet Corvette v európskej špecifikácii sa od tej americkej samozrejme nelíši nijak zásadne, auto dostalo len nové svetlá a nárazníky pre európske registračné značky, nechýba ani rýchlomer v kilometroch za hodinu a napríklad rádio s RDS.

corvette (15).jpgcorvette (6).jpgcorvette (40).jpgNa prvý pohľad sa zmenili len nárazníky, ale keď sa pozriete do podrobnej špecifikácie, zistíte, že sa na výbave Corvette skutočne nešetrilo

Cena v Nemecku začína na sume 74 500 eur, čo je v porovnaní s americkou cenovkou v prepočte 44 000 eur celkom veľký nárast. Lenže európska cena je vrátane daní a dovoz auta do Európy tiež samozrejme niečo stojí.

Naviac má európska špecifikácia v štandarde veľmi atraktívny paket Z51. Čo to znamená? Ostrejší adaptívny podvozok, samosvorný diferenciál, mazanie so suchou skriňou, väčšie brzdy, samostatné chladenie pre prevodovku a diferenciál, iné odstupňovanie prevodových stupňov pre lepšie využitie potenciálu motora a samozrejme väčšie kolesá a širšie lepivé pneumatiky.

Aby ste takto na okruhy pripravené auto dostali napríklad od Porsche, musíte si priplatiť za 911 GT3 RS. Takže zrazu sa táto cenovka za Corvette nezdá zas tak veľa, že?

Pod kapotou nájdete v základe samozrejme osemvalec 6,2 l s výkonom 343 kW (466 k) a krútiacim momentom 630 Nm. Zadné kolesá roztáča sedemstupňová manuálna prevodovka. Európska Corvette sa dostane na stovku za 4,2 sekundy a rozbehne sa na 290 km/h. Kabriolet zvládne len 282 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY