vytisknout velikost písma Európska verzia Subaru Levorg sa predstaví v Ženeve

Európska verzia Subaru Levorg sa predstaví v Ženeve

Subaru oficiálnou cestou oznámilo svoj program pre nadchádzajúci ženevský autosalón. Samozrejme japonská automobilka dovezie novú generáciu modelu Outback a vidno bude taktiež najnovšie prevedenie Forester, ktorý dostal kombináciu diesel / automat. Prezrieť si ale budeme môcť už aj európsku variantu modelu Levorg.

Okrem krátkej poznámky o tom, že bude v Ženeve vystavené európske prevedenie Levorgu vôbec prvýkrát, ale Subaru nič podrobnejšie o tejto novinke nepovedalo. Z predchádzajúcich informácií však vieme, že pod kapotou nájdeme benzínovú tisícšesťstovku disponujúci parametrami 125 kW (170 k) a 250 Nm.

Mimochodom Subaru tradične s fotkami svojich modelov šetrí. Priložené dve by mali byť prvé, ktoré ukazujú európsku variantu modelu Levorg. Okrem absencie kamier za čelným oknom sme však žiadne rozdiely nenašli. Svojím spôsobom to je dobrá správa, pretože môžeme počítať s tým, že Levorg dostane tradičný nasávací otvor na kapotu, ktorý sa z ostatných modelov Subaru postupne vytratil (okrem WRX STI).

levorg_1.jpglevorg_2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY