vytisknout velikost písma Euro NCAP: Golf Sportsvan, C-Elysée, Mégane, Tourneo Courier

Euro NCAP: Golf Sportsvan, C-Elysée, Mégane, Tourneo Courier
Zoznam kapitol
  1. Golf Sportsvan
  2. Tourneou Courier, Peugeot 301 / C-Elysée, MG3

Na svete sú výsledky najnovšej série testov Euro NCAP. Tentoraz sa dostalo hneď na šesť modelov, pričom hodnotenie sa pohybuje od maximálnych piatich hviezd až po priemerné tri hviezdy. Konkrétne má nárazovú skúšku za sebou modernizovaný Renault Mégane, MG3, Volkswagen Golf Sportsvan, dvojčatá Peugeot 301 / Citroën C-Elysée a Ford Tourneo Courier.

Maximálne hodnotenie si z tejto skupiny odniesol iba Volkswagen Golf Sportsvan, čo nie je vzhľadom na výsledky základného hatchbacku príliš veľké prekvapenie. Za ochranu dospelých osôb automobil dostal 87%, v prípade detí to je 85%, u chodcov 62% a za bezpečnostných asistentov dostala nemecká novinka 73%.

Pre porovnanie - základný hatchback testovaný v roku 2012 je s výnimkou bezpečnostných asistentov lepší vo všetkých smeroch (dospelé osoby: 94%, deti: 89%, chodci: 65%).

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY