vytisknout velikost písma Ermine 686: ďalší zaujímavý športiak sa chystá do Ženevy. Tento váži 686 kg

Ermine 686: ďalší zaujímavý športiak sa chystá do Ženevy. Tento váži 686 kg

Opäť sa obraciame k ženevskému autosalónu, kam mieria ďalšia pomerne zaujímavá premiéra. Tá sa volá Ermini 686. Názov automobilky vám asi veľa nepovie, ale svoju históriu má. V rokoch 1946 až 1955 vyprodukovala približne 40 športových automobilov, ktoré v rôznych závodoch súperili s menami typu Ferrari, Porsche, Mercedes alebo Maserati. Aktuálne sa teda toto meno vracia späť.

V Ženeve sa predstaví model Seiottosei (686). Pôvod tohto čísla je jednoduchý. Novinka s rozmermi 4120 mm na dĺžku a 1850 mm váži len 686 kilogramov. O pohon sa postará dvojlitrový preplňovaný štvorvalec z dielne automobilky Renault.

Jeho maximum činí 320 koní. Stovku zvládne malosériová novinka za 3,5 s, najvyššia rýchlosť je elektronicky obmedzená na 270 km/h. Brzdy majú pôvod v spoločnosti Brembo a prevodovka je šesťstupňová sekvenčná.

Nebudeme vám nič nahovárať, na predstavenie tejto špeciality sa už teraz celkom tešíme.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY