vytisknout velikost písma Ermine 686: ďalší zaujímavý športiak sa chystá do Ženevy. Tento váži 686 kg

Ermine 686: ďalší zaujímavý športiak sa chystá do Ženevy. Tento váži 686 kg

Opäť sa obraciame k ženevskému autosalónu, kam mieria ďalšia pomerne zaujímavá premiéra. Tá sa volá Ermini 686. Názov automobilky vám asi veľa nepovie, ale svoju históriu má. V rokoch 1946 až 1955 vyprodukovala približne 40 športových automobilov, ktoré v rôznych závodoch súperili s menami typu Ferrari, Porsche, Mercedes alebo Maserati. Aktuálne sa teda toto meno vracia späť.

V Ženeve sa predstaví model Seiottosei (686). Pôvod tohto čísla je jednoduchý. Novinka s rozmermi 4120 mm na dĺžku a 1850 mm váži len 686 kilogramov. O pohon sa postará dvojlitrový preplňovaný štvorvalec z dielne automobilky Renault.

Jeho maximum činí 320 koní. Stovku zvládne malosériová novinka za 3,5 s, najvyššia rýchlosť je elektronicky obmedzená na 270 km/h. Brzdy majú pôvod v spoločnosti Brembo a prevodovka je šesťstupňová sekvenčná.

Nebudeme vám nič nahovárať, na predstavenie tejto špeciality sa už teraz celkom tešíme.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY