vytisknout velikost písma Ermine 686: ďalší zaujímavý športiak sa chystá do Ženevy. Tento váži 686 kg

Ermine 686: ďalší zaujímavý športiak sa chystá do Ženevy. Tento váži 686 kg

Opäť sa obraciame k ženevskému autosalónu, kam mieria ďalšia pomerne zaujímavá premiéra. Tá sa volá Ermini 686. Názov automobilky vám asi veľa nepovie, ale svoju históriu má. V rokoch 1946 až 1955 vyprodukovala približne 40 športových automobilov, ktoré v rôznych závodoch súperili s menami typu Ferrari, Porsche, Mercedes alebo Maserati. Aktuálne sa teda toto meno vracia späť.

V Ženeve sa predstaví model Seiottosei (686). Pôvod tohto čísla je jednoduchý. Novinka s rozmermi 4120 mm na dĺžku a 1850 mm váži len 686 kilogramov. O pohon sa postará dvojlitrový preplňovaný štvorvalec z dielne automobilky Renault.

Jeho maximum činí 320 koní. Stovku zvládne malosériová novinka za 3,5 s, najvyššia rýchlosť je elektronicky obmedzená na 270 km/h. Brzdy majú pôvod v spoločnosti Brembo a prevodovka je šesťstupňová sekvenčná.

Nebudeme vám nič nahovárať, na predstavenie tejto špeciality sa už teraz celkom tešíme.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY