vytisknout velikost písma Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena nie je úplne ľudová

Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena nie je úplne ľudová

Po Volkswagene e-up! uvádza nemecký koncern na český trh druhý elektromobil, tentoraz odvodený od modelu Golf. Prípadní záujemcovia si musia pripraviť v prepočte minimálne 32 800 eur (s DPH).

V základnej výbave Volkswagenu e-Golf je automatická klimatizácia Climatronic, tempomat, palubný počítač, navigácia a tak ďalej. Zaujímavé sú však služby, ktoré Volkswagen k autu ponúka. Ak sa vám napríklad na ceste vybije batéria, automobilka bezplatne zaistí odťah k najbližšej dobíjacej stanici. Stať sa vám to môže trikrát za rok počas prvých dvoch rokov od dátumu predaja. Potom už táto služba bezplatná nebude.

Po dobu dvoch rokov platí tiež ponuka bezplatného zapožičania automobilu s konvenčným motorom na desať dní. Túto možnosť je možné využiť raz za rok. Maximálna veľkosť zapožičaného auta ale nemôže presiahnuť Volkswagen Golf.

Z ponuky príplatkových prvkov je k dispozícii napríklad metalický lak karosérie za, adaptívny tempomat, parkovací asistent alebo bezkľúčové odomykanie. Naopak bezplatne je možné podľa konfigurátora siahnuť po koženom čalúnení interiéru.

Volkswagen e-Golf používa elektromotor s výkonom 115 koní. Výrobca udáva dojazd až 190 km, maximálna rýchlosť činí 140 km/h. Plné dobitie z bežnej domácej zásuvky trvá trinásť hodín.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY