vytisknout velikost písma Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena nie je úplne ľudová

Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena nie je úplne ľudová

Po Volkswagene e-up! uvádza nemecký koncern na český trh druhý elektromobil, tentoraz odvodený od modelu Golf. Prípadní záujemcovia si musia pripraviť v prepočte minimálne 32 800 eur (s DPH).

V základnej výbave Volkswagenu e-Golf je automatická klimatizácia Climatronic, tempomat, palubný počítač, navigácia a tak ďalej. Zaujímavé sú však služby, ktoré Volkswagen k autu ponúka. Ak sa vám napríklad na ceste vybije batéria, automobilka bezplatne zaistí odťah k najbližšej dobíjacej stanici. Stať sa vám to môže trikrát za rok počas prvých dvoch rokov od dátumu predaja. Potom už táto služba bezplatná nebude.

Po dobu dvoch rokov platí tiež ponuka bezplatného zapožičania automobilu s konvenčným motorom na desať dní. Túto možnosť je možné využiť raz za rok. Maximálna veľkosť zapožičaného auta ale nemôže presiahnuť Volkswagen Golf.

Z ponuky príplatkových prvkov je k dispozícii napríklad metalický lak karosérie za, adaptívny tempomat, parkovací asistent alebo bezkľúčové odomykanie. Naopak bezplatne je možné podľa konfigurátora siahnuť po koženom čalúnení interiéru.

Volkswagen e-Golf používa elektromotor s výkonom 115 koní. Výrobca udáva dojazd až 190 km, maximálna rýchlosť činí 140 km/h. Plné dobitie z bežnej domácej zásuvky trvá trinásť hodín.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY