vytisknout velikost písma Elektrické SUV Audi Q6 prezradené pred premiérou vo Frankfurte

Produkčný model je v pláne na polovicu roka 2018, ale pri čisto elektrickom pohone nezostane. Dojazd má byť až 500 km.
Elektrické SUV Audi Q6 prezradené pred premiérou vo Frankfurte

Na autosalóne vo Frankfurte uvidíme koncept Audi C-BEV, ktorý predpovedá elektrické SUV Audi Q6. To má byť rivalom pripravovaného elektrického SUV automobilky Tesla. Tu sú prvé snímky tohto konceptu, ale je možné, že sa do premiéry ešte pár detailov zmení.

audicbev-01.jpgaudicbev-02.jpgČakal niekto od Audi niečo iné a odvážnejšie? Toto však nie sú úplne oficiálne snímky, takže si radšej počkajme, či sa do odhalenie konceptu niečo nezmení

Produkčný model je v pláne na polovicu roka 2018, ale pri čisto elektrickom pohone nezostane, pretože Európa má stále rada diesely a Audi Q6 3.0 TDI je to, na čo veľa ľudí čaká.

Elektrické SUV Audi vyjde na platforme MLB, ktorú používa napríklad Audi Q7. Dojazd plne elektrického modelu má byť až 500 km, čo by vyžadovalo akumulátory s kapacitou okolo 90 kWh. Elektrický pohon konštrukčne vychádza z Audi R8 e-tron.

Výkon elektromotorov dosiahne na asi 500 koní a krútiaci moment na približne 700 Nm. Popri klasickej nabíjačke a rýchlonabíjačke sa očakáva možnosť indukčného bezdrôtového dobíjania.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY