vytisknout velikost písma Elektrické Audi R8 e-tron má predĺžený dojazd a 920 Nm

Elektrické Audi R8 e-tron má predĺžený dojazd a 920 Nm

Nové Audi R8 druhej generácie už nie je žiadnym tajomstvom a spolu s desaťvalcovou novinkou odhalilo Audi tiež informácie o druhej generácii elektrického modelu R8 e-tron. Ešte ale neukázalo fotografie, takže si k titulnému obrázku vypožičiame R8 so spaľovacím motorom.

Audi R8 e-tron 2.0 má nové akumulátory s výrazne väčšou kapacitou. Tá sa zvýšila zo 49 kWh na 92 ​​kWh bez nutnosti zväčšiť objem akumulátorov. Aj vďaka tomu sa viac ako zdvojnásobil udávaný dojazd z 215 na 450 km.
Audi tiež vyvinulo nový palubný systém dobíjania pomenovaný ako Combined Charging System, ktorý umožní akumulátory nabiť na plnú kapacitu za menej ako dve hodiny.

Výkon dvoch elektromotorov sa zdvihol z 280 na 340 kW (462 k) a krútiaci moment vyskočil z 820 na 920 Nm. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h je záležitosťou 3,9 sekundy a maximálna rýchlosť môže byť obmedzená až na 250 km/h. Na rozdiel od prvého Audi R8 e-tron sa bude druhá generácia už predávať. Objednať si ho vraj môžete už niekedy na konci tohto roka.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY