vytisknout velikost písma Eagle Spyder GT je ďalšia variácia na tému E-Type za milión dolárov

Spoločnosť Eagle zostaví iba šesť kusov modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vašej investície bude zaručená.
Eagle Spyder GT je ďalšia variácia na tému E-Type za milión dolárov

Malosériová britská automobilka Eagle vyrába zákazkové repliky ikonických Jaguarov E-Type. Používa ale moderné materiály a dokonca má aj vlastnú pohonnú jednotku, konkrétne radový šesťvalec 4,7 l so vstrekovaním. Nová je aj päťstupňová prevodovka.

eagle (1).jpgeagle (2).jpgZáklad auta vychádza z plánov na pôvodný Jaguar E-Type. Použitá technika je ale moderná, aj motor je vlastnej výroby. Montáž a výroba prebieha výhradne ručne, tomu zodpovedá aj cena

Po modeloch Eagle E-Type, Speedster a Low Drag GT je tu teraz Eagle Spyder GT. Technika sa príliš nemení, Spyder sa líši len v detailoch. Keďže je každé auto montované výhradne ručne presne podľa špecifického želania koncového zákazníka, je vlastne každý vyrobený Eagle unikát.

Tomu zodpovedá aj cena. Do každého auta vloží spoločnosť približne 6000 hodín ľudskej práce a výsledný produkt stojí okolo jedného milióna dolárov. Spoločnosť Eagle zostaví iba šesť kusov modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vašej investície bude zaručená.

eagle (3).jpgeagle (4).jpgeagle (5).jpgPozornosť k detailom je úplne fascinujúca. Len samotný motor s objemom 4,7 l je majstrovské dielo. Každé auto vzniká podľa individuálneho priania koncového zákazníka

Radový šesťvalec 4,7 l vlastnej výroby ponúka výkon 257 kW (350 koní) a krútiaci moment 488 Nm. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zvládne Eagle E-Type za menej ako päť sekúnd a rozbehne sa na 270 km/h. Zákazník si ale môže vybrať aj vlastné sprevodovanie, takže sa parametre zrýchlenia a maximálnej rýchlosti môžu meniť.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY