vytisknout velikost písma Eagle Spyder GT je ďalšia variácia na tému E-Type za milión dolárov

Spoločnosť Eagle zostaví iba šesť kusov modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vašej investície bude zaručená.
Eagle Spyder GT je ďalšia variácia na tému E-Type za milión dolárov

Malosériová britská automobilka Eagle vyrába zákazkové repliky ikonických Jaguarov E-Type. Používa ale moderné materiály a dokonca má aj vlastnú pohonnú jednotku, konkrétne radový šesťvalec 4,7 l so vstrekovaním. Nová je aj päťstupňová prevodovka.

eagle (1).jpgeagle (2).jpgZáklad auta vychádza z plánov na pôvodný Jaguar E-Type. Použitá technika je ale moderná, aj motor je vlastnej výroby. Montáž a výroba prebieha výhradne ručne, tomu zodpovedá aj cena

Po modeloch Eagle E-Type, Speedster a Low Drag GT je tu teraz Eagle Spyder GT. Technika sa príliš nemení, Spyder sa líši len v detailoch. Keďže je každé auto montované výhradne ručne presne podľa špecifického želania koncového zákazníka, je vlastne každý vyrobený Eagle unikát.

Tomu zodpovedá aj cena. Do každého auta vloží spoločnosť približne 6000 hodín ľudskej práce a výsledný produkt stojí okolo jedného milióna dolárov. Spoločnosť Eagle zostaví iba šesť kusov modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vašej investície bude zaručená.

eagle (3).jpgeagle (4).jpgeagle (5).jpgPozornosť k detailom je úplne fascinujúca. Len samotný motor s objemom 4,7 l je majstrovské dielo. Každé auto vzniká podľa individuálneho priania koncového zákazníka

Radový šesťvalec 4,7 l vlastnej výroby ponúka výkon 257 kW (350 koní) a krútiaci moment 488 Nm. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zvládne Eagle E-Type za menej ako päť sekúnd a rozbehne sa na 270 km/h. Zákazník si ale môže vybrať aj vlastné sprevodovanie, takže sa parametre zrýchlenia a maximálnej rýchlosti môžu meniť.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY