vytisknout velikost písma Eagle Spyder GT je ďalšia variácia na tému E-Type za milión dolárov

Spoločnosť Eagle zostaví iba šesť kusov modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vašej investície bude zaručená.
Eagle Spyder GT je ďalšia variácia na tému E-Type za milión dolárov

Malosériová britská automobilka Eagle vyrába zákazkové repliky ikonických Jaguarov E-Type. Používa ale moderné materiály a dokonca má aj vlastnú pohonnú jednotku, konkrétne radový šesťvalec 4,7 l so vstrekovaním. Nová je aj päťstupňová prevodovka.

eagle (1).jpgeagle (2).jpgZáklad auta vychádza z plánov na pôvodný Jaguar E-Type. Použitá technika je ale moderná, aj motor je vlastnej výroby. Montáž a výroba prebieha výhradne ručne, tomu zodpovedá aj cena

Po modeloch Eagle E-Type, Speedster a Low Drag GT je tu teraz Eagle Spyder GT. Technika sa príliš nemení, Spyder sa líši len v detailoch. Keďže je každé auto montované výhradne ručne presne podľa špecifického želania koncového zákazníka, je vlastne každý vyrobený Eagle unikát.

Tomu zodpovedá aj cena. Do každého auta vloží spoločnosť približne 6000 hodín ľudskej práce a výsledný produkt stojí okolo jedného milióna dolárov. Spoločnosť Eagle zostaví iba šesť kusov modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vašej investície bude zaručená.

eagle (3).jpgeagle (4).jpgeagle (5).jpgPozornosť k detailom je úplne fascinujúca. Len samotný motor s objemom 4,7 l je majstrovské dielo. Každé auto vzniká podľa individuálneho priania koncového zákazníka

Radový šesťvalec 4,7 l vlastnej výroby ponúka výkon 257 kW (350 koní) a krútiaci moment 488 Nm. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zvládne Eagle E-Type za menej ako päť sekúnd a rozbehne sa na 270 km/h. Zákazník si ale môže vybrať aj vlastné sprevodovanie, takže sa parametre zrýchlenia a maximálnej rýchlosti môžu meniť.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY