vytisknout velikost písma Eagle Spyder GT je ďalšia variácia na tému E-Type za milión dolárov

Spoločnosť Eagle zostaví iba šesť kusov modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vašej investície bude zaručená.
Eagle Spyder GT je ďalšia variácia na tému E-Type za milión dolárov

Malosériová britská automobilka Eagle vyrába zákazkové repliky ikonických Jaguarov E-Type. Používa ale moderné materiály a dokonca má aj vlastnú pohonnú jednotku, konkrétne radový šesťvalec 4,7 l so vstrekovaním. Nová je aj päťstupňová prevodovka.

eagle (1).jpgeagle (2).jpgZáklad auta vychádza z plánov na pôvodný Jaguar E-Type. Použitá technika je ale moderná, aj motor je vlastnej výroby. Montáž a výroba prebieha výhradne ručne, tomu zodpovedá aj cena

Po modeloch Eagle E-Type, Speedster a Low Drag GT je tu teraz Eagle Spyder GT. Technika sa príliš nemení, Spyder sa líši len v detailoch. Keďže je každé auto montované výhradne ručne presne podľa špecifického želania koncového zákazníka, je vlastne každý vyrobený Eagle unikát.

Tomu zodpovedá aj cena. Do každého auta vloží spoločnosť približne 6000 hodín ľudskej práce a výsledný produkt stojí okolo jedného milióna dolárov. Spoločnosť Eagle zostaví iba šesť kusov modelu Spyder GT, takže trvalá hodnota vašej investície bude zaručená.

eagle (3).jpgeagle (4).jpgeagle (5).jpgPozornosť k detailom je úplne fascinujúca. Len samotný motor s objemom 4,7 l je majstrovské dielo. Každé auto vzniká podľa individuálneho priania koncového zákazníka

Radový šesťvalec 4,7 l vlastnej výroby ponúka výkon 257 kW (350 koní) a krútiaci moment 488 Nm. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zvládne Eagle E-Type za menej ako päť sekúnd a rozbehne sa na 270 km/h. Zákazník si ale môže vybrať aj vlastné sprevodovanie, takže sa parametre zrýchlenia a maximálnej rýchlosti môžu meniť.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY