vytisknout velikost písma Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.
Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Golf Sportsvan v kocke
  2. Miesto v klane Golfov; Dvaja z jedného cesta
  3. Priestrannejší než konkurencia; Interiér podľa rozpočtu
  4. Podobnosť iba zdanlivá; prekvapivá spotreba; multilink vs. skrutná priečka
  5. Ceny a výbava; Technické údaje
  6. Kompletná fotogaléria

Nový Volkswagen Golf Sportsvan sa obracia na úzko vymedzenú cieľovú skupinu. V hľadáčiku má ľudí, ktorým je priestrannejší hatchback nižšej strednej triedy tesný, ale nechcú dlhé kombi ani nafúknuté kompaktné MPV bežných proporcií. Sportsvan má jednu obrovskú slabinu - čudné meno. Nie je ani športový, ani van. To je však to jediné, čo mu možno naozaj vyčítať.

Nechceli by sme byť v koži nikoho, kto predáva priamo konkurenčný model alebo sa ho chystá v najbližšej dobe uviesť na trh. Volkswagen Golf Sportsvan je totiž priestranný, dostatočne variabilný, komfortný, kultivovaný, ľahko sa riadi a k tomu všetkému ponúka nadšenému vodičovi prekvapivú kombináciu objektívnych schopností i subjektívnej zábavy na kľukatej ceste. Konkurencia z neho musí mať nočné mory.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY