vytisknout velikost písma Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.
Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Golf Sportsvan v kocke
  2. Miesto v klane Golfov; Dvaja z jedného cesta
  3. Priestrannejší než konkurencia; Interiér podľa rozpočtu
  4. Podobnosť iba zdanlivá; prekvapivá spotreba; multilink vs. skrutná priečka
  5. Ceny a výbava; Technické údaje
  6. Kompletná fotogaléria

Nový Volkswagen Golf Sportsvan sa obracia na úzko vymedzenú cieľovú skupinu. V hľadáčiku má ľudí, ktorým je priestrannejší hatchback nižšej strednej triedy tesný, ale nechcú dlhé kombi ani nafúknuté kompaktné MPV bežných proporcií. Sportsvan má jednu obrovskú slabinu - čudné meno. Nie je ani športový, ani van. To je však to jediné, čo mu možno naozaj vyčítať.

Nechceli by sme byť v koži nikoho, kto predáva priamo konkurenčný model alebo sa ho chystá v najbližšej dobe uviesť na trh. Volkswagen Golf Sportsvan je totiž priestranný, dostatočne variabilný, komfortný, kultivovaný, ľahko sa riadi a k tomu všetkému ponúka nadšenému vodičovi prekvapivú kombináciu objektívnych schopností i subjektívnej zábavy na kľukatej ceste. Konkurencia z neho musí mať nočné mory.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY