vytisknout velikost písma Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.
Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Golf Sportsvan v kocke
  2. Miesto v klane Golfov; Dvaja z jedného cesta
  3. Priestrannejší než konkurencia; Interiér podľa rozpočtu
  4. Podobnosť iba zdanlivá; prekvapivá spotreba; multilink vs. skrutná priečka
  5. Ceny a výbava; Technické údaje
  6. Kompletná fotogaléria

Nový Volkswagen Golf Sportsvan sa obracia na úzko vymedzenú cieľovú skupinu. V hľadáčiku má ľudí, ktorým je priestrannejší hatchback nižšej strednej triedy tesný, ale nechcú dlhé kombi ani nafúknuté kompaktné MPV bežných proporcií. Sportsvan má jednu obrovskú slabinu - čudné meno. Nie je ani športový, ani van. To je však to jediné, čo mu možno naozaj vyčítať.

Nechceli by sme byť v koži nikoho, kto predáva priamo konkurenčný model alebo sa ho chystá v najbližšej dobe uviesť na trh. Volkswagen Golf Sportsvan je totiž priestranný, dostatočne variabilný, komfortný, kultivovaný, ľahko sa riadi a k tomu všetkému ponúka nadšenému vodičovi prekvapivú kombináciu objektívnych schopností i subjektívnej zábavy na kľukatej ceste. Konkurencia z neho musí mať nočné mory.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

dnes | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY