vytisknout velikost písma Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.
Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Golf Sportsvan v kocke
  2. Miesto v klane Golfov; Dvaja z jedného cesta
  3. Priestrannejší než konkurencia; Interiér podľa rozpočtu
  4. Podobnosť iba zdanlivá; prekvapivá spotreba; multilink vs. skrutná priečka
  5. Ceny a výbava; Technické údaje
  6. Kompletná fotogaléria

Nový Volkswagen Golf Sportsvan sa obracia na úzko vymedzenú cieľovú skupinu. V hľadáčiku má ľudí, ktorým je priestrannejší hatchback nižšej strednej triedy tesný, ale nechcú dlhé kombi ani nafúknuté kompaktné MPV bežných proporcií. Sportsvan má jednu obrovskú slabinu - čudné meno. Nie je ani športový, ani van. To je však to jediné, čo mu možno naozaj vyčítať.

Nechceli by sme byť v koži nikoho, kto predáva priamo konkurenčný model alebo sa ho chystá v najbližšej dobe uviesť na trh. Volkswagen Golf Sportsvan je totiž priestranný, dostatočne variabilný, komfortný, kultivovaný, ľahko sa riadi a k tomu všetkému ponúka nadšenému vodičovi prekvapivú kombináciu objektívnych schopností i subjektívnej zábavy na kľukatej ceste. Konkurencia z neho musí mať nočné mory.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY