vytisknout velikost písma Dvojica z Texasu kúpila 65 Viperov behom posledných 7 rokov

Kúpiť si dve rovnaké saká, keď sa vám páčia, je celkom normálne. Ale 9 áut rovnakého typu každý rok, to už úplne normálne nie je...
Dvojica z Texasu kúpila 65 Viperov behom posledných 7 rokov

Isté je, že existujúci SRT Viper je impozantným automobilom, a to už pre svoj ​​ohromný motor a lipnutie na ortodoxnej pohonnej sústave. D'Ann a Wayne Rauh z Texasu ale dokazujú, že ich vášeň pre tento automobil je neobvyklá: počas uplynulých siedmich rokov si kúpili 65 Viper rôznych generácií a typov. Vďaka tomu majú možno najväčšiu zbierku vozidiel Dodge Viper a SRT Viper na svete.

Prvý Viper si manželia Rauhovci objednali v roku 2006 a v ich garážach parkujú prakticky všetky verzie Viperu, ktoré od tej doby vznikli. Vrátane špeciálu Viper SRT10 ACR-X, ktorý v roku 2011 preletel nemeckou Nordschleife za 7:03 a nie je homologizovaný pre bežnú cestnú premávku.

Manželia Rauhovci majú vo svojich zbierkach viac ako 100 zaujímavých automobilov, avšak Vipery medzi nimi hrajú hlavnú rolu. Garáže pripomínajú múzeá a sú okrášlené plagátmi, obrázkami i sedadlami z vozov tohto mena. D'Ann Rauh sa zároveň chváli aj špeciálnymi šperkami či sadami batožiny, ale radšej sa pozrite na priložené päťminútové video.

 

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY