vytisknout velikost písma Dvojica z Texasu kúpila 65 Viperov behom posledných 7 rokov

Kúpiť si dve rovnaké saká, keď sa vám páčia, je celkom normálne. Ale 9 áut rovnakého typu každý rok, to už úplne normálne nie je...
Dvojica z Texasu kúpila 65 Viperov behom posledných 7 rokov

Isté je, že existujúci SRT Viper je impozantným automobilom, a to už pre svoj ​​ohromný motor a lipnutie na ortodoxnej pohonnej sústave. D'Ann a Wayne Rauh z Texasu ale dokazujú, že ich vášeň pre tento automobil je neobvyklá: počas uplynulých siedmich rokov si kúpili 65 Viper rôznych generácií a typov. Vďaka tomu majú možno najväčšiu zbierku vozidiel Dodge Viper a SRT Viper na svete.

Prvý Viper si manželia Rauhovci objednali v roku 2006 a v ich garážach parkujú prakticky všetky verzie Viperu, ktoré od tej doby vznikli. Vrátane špeciálu Viper SRT10 ACR-X, ktorý v roku 2011 preletel nemeckou Nordschleife za 7:03 a nie je homologizovaný pre bežnú cestnú premávku.

Manželia Rauhovci majú vo svojich zbierkach viac ako 100 zaujímavých automobilov, avšak Vipery medzi nimi hrajú hlavnú rolu. Garáže pripomínajú múzeá a sú okrášlené plagátmi, obrázkami i sedadlami z vozov tohto mena. D'Ann Rauh sa zároveň chváli aj špeciálnymi šperkami či sadami batožiny, ale radšej sa pozrite na priložené päťminútové video.

 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY