vytisknout velikost písma Dva nové koncepty ukazujú budúcnosť automobilky Subaru

Dva nové koncepty ukazujú budúcnosť automobilky Subaru

Koncom októbra štartuje autosalón v Tokiu, kde Subaru predstaví vo svetovej premiére dva nové koncepty. Jedným je hybridný crossover, ktorý navyše prezentuje aj vylepšený systém EyeSight, tým druhým je štúdia naznačujúca budúce generácie modelu Impreza.

Subaru VIZIV Future Concept je crossover ukazujúci budúcnosť tejto japonskej značky. Okrem dizajnu, ktorý si môžete prezrieť na fotkách, sú tu dve dôležité veci. Táto štúdia je hybridná, pričom inžinieri zrušili spojovací hriadeľ. Inak povedané, spaľovací motor poháňa prednú nápravu, elektromotor potom samostatne nápravu zadnú. Výhodou má byť okrem iného úplne rovná podlaha v interiéri.

VIZIV potom prezentuje ešte vylepšený systém EyeSight, ktorý bol doplnený o radar schopný sledovať celé okolie automobilu. Vozidlo tak bude vedieť o prípadných prekážkach nielen vtedy, ak na ne priamo pôjde. Počíta sa tiež so systémom autonómneho parkovania a autonómnej jazdy na diaľniciach.

Impreza 5-Door Concept pre zmenu ukazuje dizajn, aký dostane pripravovaná nová generácia. Okrem všeobecných fráz ale na túto tému oficiálna tlačová správa zatiaľ nič podrobnejšie nehovorí.

suba_tokio_01.jpegsuba_tokio_02.jpegsuba_tokio_03.jpegsuba_tokio_04.jpegsuba_tokio_05.jpegsuba_tokio_06.jpegsuba_tokio_07.jpegsuba_tokio_08.jpegsuba_tokio_09.jpegsuba_tokio_10.jpegsuba_tokio_11.jpegsuba_tokio_12.jpegsuba_tokio_13.jpegsuba_tokio_2.jpgsuba_tokio_1.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY