vytisknout velikost písma Duster sa predstavuje v špeciálnej edícii Dakar. U nás si ju ale nekúpite

Duster sa predstavuje v špeciálnej edícii Dakar. U nás si ju ale nekúpite

Duster je síce už dlhoročný model, ale stále sa teší veľkej priazni zo strany zákazníkov, ktorí čas od času dostanú k dispozícii nejakú tú ľahko upravenú edíciu typu Duster Blackstorm. Teraz, zhruba mesiac pred štartom ďalšieho ročníka dakarskej rallye, prichádza nová edícia. Volá sa jednoducho Dakar.

Zlou správou na úvod je fakt, že oficiálna tlačová správa prišla od brazílskej pobočky automobilky Renault, čo znamená jediné. Duster Dakar je určený pre juhoamerický trh, nie pre ten európsky. Na druhú stranu nás to ale príliš mrzieť nemusí, pretože novinky súvisiace s touto edíciou sú naozaj len kozmetické.

Duster Dakar dostal nové šestnásťpalcové kolesá obuté do pneumatík s rozmermi 215/65 R16. Na karosérii nájdeme aj nálepky s nápisom Dakar Spirit a logá tejto slávnej súťaže. No a to je zhruba všetko. V interiéri opäť očakávajte príslušné logá a hlavne lepšiu výbavu. Do štandardu je zahrnutý napríklad multimediálny systém alebo cúvacia kamera.

Juhoamerickí zákazníci si môžu Duster Dakar kúpiť v kombinácii s motorom 1.6 16V (85 kW/115 k) alebo s benzínovým dvojlitrom (109 kW/148 k), ktorý je kombinovaný s pohonom všetkých kolies.

duster_dakar_10.jpgduster_dakar_11.jpgduster_dakar_12.jpgduster_dakar_14.jpgduster_dakar_06.jpgduster_dakar_01.jpgduster_dakar_02.jpgduster_dakar_03.jpgduster_dakar_04.jpgduster_dakar_05.jpgduster_dakar_13.jpgduster_dakar_07.jpgduster_dakar_08.jpgduster_dakar_09.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY