vytisknout velikost písma Duster sa predstavuje v špeciálnej edícii Dakar. U nás si ju ale nekúpite

Duster sa predstavuje v špeciálnej edícii Dakar. U nás si ju ale nekúpite

Duster je síce už dlhoročný model, ale stále sa teší veľkej priazni zo strany zákazníkov, ktorí čas od času dostanú k dispozícii nejakú tú ľahko upravenú edíciu typu Duster Blackstorm. Teraz, zhruba mesiac pred štartom ďalšieho ročníka dakarskej rallye, prichádza nová edícia. Volá sa jednoducho Dakar.

Zlou správou na úvod je fakt, že oficiálna tlačová správa prišla od brazílskej pobočky automobilky Renault, čo znamená jediné. Duster Dakar je určený pre juhoamerický trh, nie pre ten európsky. Na druhú stranu nás to ale príliš mrzieť nemusí, pretože novinky súvisiace s touto edíciou sú naozaj len kozmetické.

Duster Dakar dostal nové šestnásťpalcové kolesá obuté do pneumatík s rozmermi 215/65 R16. Na karosérii nájdeme aj nálepky s nápisom Dakar Spirit a logá tejto slávnej súťaže. No a to je zhruba všetko. V interiéri opäť očakávajte príslušné logá a hlavne lepšiu výbavu. Do štandardu je zahrnutý napríklad multimediálny systém alebo cúvacia kamera.

Juhoamerickí zákazníci si môžu Duster Dakar kúpiť v kombinácii s motorom 1.6 16V (85 kW/115 k) alebo s benzínovým dvojlitrom (109 kW/148 k), ktorý je kombinovaný s pohonom všetkých kolies.

duster_dakar_10.jpgduster_dakar_11.jpgduster_dakar_12.jpgduster_dakar_14.jpgduster_dakar_06.jpgduster_dakar_01.jpgduster_dakar_02.jpgduster_dakar_03.jpgduster_dakar_04.jpgduster_dakar_05.jpgduster_dakar_13.jpgduster_dakar_07.jpgduster_dakar_08.jpgduster_dakar_09.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY