vytisknout velikost písma Duster s karosériou pick-up opäť na scéne. Tentoraz ako koncept Orochi

Duster s karosériou pick-up opäť na scéne. Tentoraz ako koncept Orochi

O Dacii Duster s karosériou pick-up už toho bolo napísané pomerne veľa. Automobilka ale stále ešte definitívne túto verziu nepotvrdila, hoci sa v obmedzenej sérii vyrába a hoci by sa určite zákazníci našli. Na aktuálnom autosalóne v Sao Paule sa objavil koncept Duster Orochi, čo je opäť pick-up, tentoraz ale s dvojitou kabínou a so značkou Renault. 

Konkrétne sa jedná o niečo ako Amarok Canyon v lacnejšom a menšom podaní. Renault prezentuje Duster ako štýlové auto schopné dôjsť takmer kamkoľvek. Orochi dostal osemnásťpalcové kolesá, strešné lyžiny, panoramatické okno, dve vzadu umiestnené kamery a nosič na kitesurfingové dosky. 

Tento koncept ale môžeme brať ako dôkaz, že Renault čoskoro Duster s karosériou pick-up začne ponúkať aj v bežnom predaji. Ostatne v tlačovej správe nájdeme zmienku o tom, že na juhoamerickom trhu sa medzi ľahkými úžitkovými vozidlami predá takmer 75% pick-upov, respektíve že Renault v dohľadnej dobe do tohto segmentu vyšle dva modely. Minimálne.

oroch_1.jpgoroch_2.jpgoroch_3.jpgoroch_4.jpgoroch_5.jpgoroch_6.jpgoroch_7.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY