vytisknout velikost písma DS predstavuje facelift pre DS4 vrátane varianty Crossback

DS predstavuje facelift pre DS4 vrátane varianty Crossback
Zoznam kapitol
  1. Facelift pre DS DS4
  2. Fotogaléria: Facelift pre DS DS4

V rámci faceliftu modelu DS4 predstavuje automobilka DS (tá, ktorá nechce, aby sme jej hovorili Citroën) aj novú karosársku variantu DS4 Crossback, ktorá jazdí na o 30 mm zdvihnutom podvozku a s oplastovanými podbehmi a nástavcami nárazníkov. Rozšírila sa aj paleta farieb.

citroen (11).jpgcitroen (7).jpgcitroen (3).jpgHlavnou novinkou je model Crossback, ktorý jazdí na zdvihnutom podvozku a dostal niekoľko čiernych plastov, aby vyzeral drsne. Pod kapotu sa nasťahoval nový trojvalec

Pod kapotu sa dostal trojvalec 1,2 l s preplňovaním, ktorý koncern PSA označuje ako PureTech 130 S & S. Má výkon 130 koní, krútiaci moment 230 Nm a spotrebu 5,1 litra na 100 km. K motoru je možné prikúpiť aj šesťstupňový automat. Zhodou okolností sa jedná o variant, ktorý sme dlhodobo testovali v Peugeote 308.

Motor 1.6 THP s výkonom 165 koní teraz spotrebuje len 5,6 litra na 100 km, teda aspoň podľa normy NEDC. Silnejší variant THP 210 má výkon 211 koní, krútiaci moment 285 Nm a spotrebu 5,9 litra na 100 km.

Z dieselov si môžete vybrať z troch variant s označením BlueHDI 120, 150 a 180. Výkon odvodíte z označenia motorizácie, plnenie emisnej normy Euro 6 vrátane vstrekovania AdBlue do výfuku je samozrejmosťou. Najúspornejšia verzia jazdí za 3,8 litra na 100 km.

Premiéru si facelift DS4 odbije na autosalóne vo Frankfurte, kde sa predstaví aj nová verzia Crossback. Ešte do konca roka by sme mali poznať aktualizovaný slovenský cenník.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY