vytisknout velikost písma DS predstavuje facelift pre DS4 vrátane varianty Crossback

DS predstavuje facelift pre DS4 vrátane varianty Crossback
Zoznam kapitol
  1. Facelift pre DS DS4
  2. Fotogaléria: Facelift pre DS DS4

V rámci faceliftu modelu DS4 predstavuje automobilka DS (tá, ktorá nechce, aby sme jej hovorili Citroën) aj novú karosársku variantu DS4 Crossback, ktorá jazdí na o 30 mm zdvihnutom podvozku a s oplastovanými podbehmi a nástavcami nárazníkov. Rozšírila sa aj paleta farieb.

citroen (11).jpgcitroen (7).jpgcitroen (3).jpgHlavnou novinkou je model Crossback, ktorý jazdí na zdvihnutom podvozku a dostal niekoľko čiernych plastov, aby vyzeral drsne. Pod kapotu sa nasťahoval nový trojvalec

Pod kapotu sa dostal trojvalec 1,2 l s preplňovaním, ktorý koncern PSA označuje ako PureTech 130 S & S. Má výkon 130 koní, krútiaci moment 230 Nm a spotrebu 5,1 litra na 100 km. K motoru je možné prikúpiť aj šesťstupňový automat. Zhodou okolností sa jedná o variant, ktorý sme dlhodobo testovali v Peugeote 308.

Motor 1.6 THP s výkonom 165 koní teraz spotrebuje len 5,6 litra na 100 km, teda aspoň podľa normy NEDC. Silnejší variant THP 210 má výkon 211 koní, krútiaci moment 285 Nm a spotrebu 5,9 litra na 100 km.

Z dieselov si môžete vybrať z troch variant s označením BlueHDI 120, 150 a 180. Výkon odvodíte z označenia motorizácie, plnenie emisnej normy Euro 6 vrátane vstrekovania AdBlue do výfuku je samozrejmosťou. Najúspornejšia verzia jazdí za 3,8 litra na 100 km.

Premiéru si facelift DS4 odbije na autosalóne vo Frankfurte, kde sa predstaví aj nová verzia Crossback. Ešte do konca roka by sme mali poznať aktualizovaný slovenský cenník.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY