vytisknout velikost písma DS predstavuje facelift pre DS4 vrátane varianty Crossback

DS predstavuje facelift pre DS4 vrátane varianty Crossback
Zoznam kapitol
  1. Facelift pre DS DS4
  2. Fotogaléria: Facelift pre DS DS4

V rámci faceliftu modelu DS4 predstavuje automobilka DS (tá, ktorá nechce, aby sme jej hovorili Citroën) aj novú karosársku variantu DS4 Crossback, ktorá jazdí na o 30 mm zdvihnutom podvozku a s oplastovanými podbehmi a nástavcami nárazníkov. Rozšírila sa aj paleta farieb.

citroen (11).jpgcitroen (7).jpgcitroen (3).jpgHlavnou novinkou je model Crossback, ktorý jazdí na zdvihnutom podvozku a dostal niekoľko čiernych plastov, aby vyzeral drsne. Pod kapotu sa nasťahoval nový trojvalec

Pod kapotu sa dostal trojvalec 1,2 l s preplňovaním, ktorý koncern PSA označuje ako PureTech 130 S & S. Má výkon 130 koní, krútiaci moment 230 Nm a spotrebu 5,1 litra na 100 km. K motoru je možné prikúpiť aj šesťstupňový automat. Zhodou okolností sa jedná o variant, ktorý sme dlhodobo testovali v Peugeote 308.

Motor 1.6 THP s výkonom 165 koní teraz spotrebuje len 5,6 litra na 100 km, teda aspoň podľa normy NEDC. Silnejší variant THP 210 má výkon 211 koní, krútiaci moment 285 Nm a spotrebu 5,9 litra na 100 km.

Z dieselov si môžete vybrať z troch variant s označením BlueHDI 120, 150 a 180. Výkon odvodíte z označenia motorizácie, plnenie emisnej normy Euro 6 vrátane vstrekovania AdBlue do výfuku je samozrejmosťou. Najúspornejšia verzia jazdí za 3,8 litra na 100 km.

Premiéru si facelift DS4 odbije na autosalóne vo Frankfurte, kde sa predstaví aj nová verzia Crossback. Ešte do konca roka by sme mali poznať aktualizovaný slovenský cenník.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY