vytisknout velikost písma Druhá generácia Porsche Panamera sa ukáže v Ženeve. Schudne 90 kg

Druhá generácia Porsche Panamera sa ukáže v Ženeve. Schudne 90 kg

Porsche chystá druhú generáciu modelu Panamera. Podľa neoficiálnych informácií je svetová premiéra naplánovaná na jar budúceho roka, teda presne povedané na ženevský autosalón. Tešiť sa môžeme na podobný vzhľad a hlavne na nižšiu hmotnosť.

Správu o tom, že sa nová Panamera predstaví na autosalóne v Ženeve na budúci rok, priniesli kolegovia z Indian Autos Blog, ktorým tento fakt oznámil počas frankfurtského autosalónu Matthias Müller, vtedy ešte šéf Porsche. Novinka bude zhruba o 90 kilogramov ľahšia a dostať by mala podobný vzhľad, aký má teraz.

Ďalšie informácie sú však zaujímavejšie. Nová Panamera by totiž nemala byť len štvordverové kupé. Od novej generácii bude odvodená ešte variant s predĺženým rázvorom a štýlové kombi. Ak si spomínate, taká verzia sa ukázala ako koncept v Paríži 2012 a niesla meno Sport Turismo.

Čo sa motorov týka, očakávajú sa šesť a osemvalce, samozrejme s preplňovaním, a chýbať nebude ani hybridné prevedenie, ktoré má produkovať ešte menej emisií než súčasná Panamera s hybridným pohonom.

getthumbnail (1).jpggetthumbnail (2).jpggetthumbnail (3).jpggetthumbnail (5).jpggetthumbnail (6).jpggetthumbnail (4).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY