vytisknout velikost písma Druhá generácia Audi R8 sa ukáže v Ženeve. Dorazí tiež ako e-tron

Druhá generácia Audi R8 sa ukáže v Ženeve. Dorazí tiež ako e-tron

Ženeva sa blíži a začínajú sa objavovať informácie o tom, ktoré autá budú na prvom tohtoročnom veľkom európskom autosalóne vidieť. Tešiť sa môžete napríklad na novú generáciu Audi R8. Tá sa v Ženeve ukáže ako v klasickej variante, tak ako elektrické prevedenie e-tron.

Aspoň takú informáciu oznámil kolegom z austrálskeho CarAdvice Ulrich Hackenberg, člen predstavenstva Audi. Ten v rozhovore vyhlásil, že sa nový e-tron ukáže spolu s druhou generáciou R8 a stane sa tak práve v Ženeve. Z ďalších informácií vyplýva, že nová R8 pravdepodobne príde o manuálnu prevodovku, pretože dvojspojkový automat je rýchlejší a športovejší.

Čo sa samotného Audi R8 e-tron týka, špekulácie sľubujú dojazd na jedno nabitie cez 500 kilometrov. Automobilka navyše tento model údajne použije ako ukážku nových technológií, ktoré budú následne použité aj u ostatných modelov.

Druhá generácia Audi R8 by sa po svojej ženevskej premiére mala predstaviť ešte tento rok aj na slovenskom trhu.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY