vytisknout velikost písma Druhá generácia Audi R8 sa ukáže v Ženeve. Dorazí tiež ako e-tron

Druhá generácia Audi R8 sa ukáže v Ženeve. Dorazí tiež ako e-tron

Ženeva sa blíži a začínajú sa objavovať informácie o tom, ktoré autá budú na prvom tohtoročnom veľkom európskom autosalóne vidieť. Tešiť sa môžete napríklad na novú generáciu Audi R8. Tá sa v Ženeve ukáže ako v klasickej variante, tak ako elektrické prevedenie e-tron.

Aspoň takú informáciu oznámil kolegom z austrálskeho CarAdvice Ulrich Hackenberg, člen predstavenstva Audi. Ten v rozhovore vyhlásil, že sa nový e-tron ukáže spolu s druhou generáciou R8 a stane sa tak práve v Ženeve. Z ďalších informácií vyplýva, že nová R8 pravdepodobne príde o manuálnu prevodovku, pretože dvojspojkový automat je rýchlejší a športovejší.

Čo sa samotného Audi R8 e-tron týka, špekulácie sľubujú dojazd na jedno nabitie cez 500 kilometrov. Automobilka navyše tento model údajne použije ako ukážku nových technológií, ktoré budú následne použité aj u ostatných modelov.

Druhá generácia Audi R8 by sa po svojej ženevskej premiére mala predstaviť ešte tento rok aj na slovenskom trhu.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY