vytisknout velikost písma Drobný facelift aj pre Jeep Grand Cherokee

Drobný facelift aj pre Jeep Grand Cherokee
Zoznam kapitol
  1. Jeep Grand Cherokee 2015
  2. Fotogaléria: Jeep Grand Cherokee 2015

Koncern Chrysler už predstavil novinky pre Dodge Viper, teraz sa poďme pozrieť na modernizovaný Jeep Grand Cherokee. Zmeny bežnej verzie sú len decentné a týkajú sa predovšetkým výbavy. Ostrejšie ladená verzia Jeep Grand Cherokee SRT však tiež posilnila.

jeep (7).jpgjeep (17).jpgjeep (3).jpg
Zlepšila sa výbava, vraj aj kultivovanosť a hlavne výkon osemvalca 6,4 l v modeli SRT

Z noviniek vo výbave menujme vedľa nového dizajnu kolies a nového koženého čalúnenia pre vybrané stupne výbavy predovšetkým čelné sklo s vyššou akustickou a termálnou izoláciou a tiež systém aktívneho rušenia nežiadúcich zvukov - hlavne potom hučanie pneumatík. Ten funguje tak, že auto vyšle proti pazvukom opačný tón z reproduktorov, čím ich naruší. Podľa Jeepu sa tým zníži hluk v kabíne o výrazných 10 dB.

Kým na obyčajnej verzii sa po motorovej stránke nič zásadné nemení, model Jeep Grand Cherokee SRT dostal o 3 kW silnejší atmosférický osemvalec HEMI s objemom 6,4 l. Celkový výkon 354 kW (481 koní) a krútiaci moment 637 Nm (+6 Nm) stačí na zrýchlenie na stovku za 4,8 sekundy a maximálnu rýchlosť 257 km/h.

Aj model SRT dostal systém aktívneho rušenia nežiadúcich zvukov a bol naladený tak, aby naopak do kabíny púšťal veľmi žiaduce tóny osemvalca. Ostatné zmeny už sa obmedzujú len na farby, čalúnenie a detaily vo výbave.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY