vytisknout velikost písma Drobný facelift aj pre Jeep Grand Cherokee

Drobný facelift aj pre Jeep Grand Cherokee
Zoznam kapitol
  1. Jeep Grand Cherokee 2015
  2. Fotogaléria: Jeep Grand Cherokee 2015

Koncern Chrysler už predstavil novinky pre Dodge Viper, teraz sa poďme pozrieť na modernizovaný Jeep Grand Cherokee. Zmeny bežnej verzie sú len decentné a týkajú sa predovšetkým výbavy. Ostrejšie ladená verzia Jeep Grand Cherokee SRT však tiež posilnila.

jeep (7).jpgjeep (17).jpgjeep (3).jpg
Zlepšila sa výbava, vraj aj kultivovanosť a hlavne výkon osemvalca 6,4 l v modeli SRT

Z noviniek vo výbave menujme vedľa nového dizajnu kolies a nového koženého čalúnenia pre vybrané stupne výbavy predovšetkým čelné sklo s vyššou akustickou a termálnou izoláciou a tiež systém aktívneho rušenia nežiadúcich zvukov - hlavne potom hučanie pneumatík. Ten funguje tak, že auto vyšle proti pazvukom opačný tón z reproduktorov, čím ich naruší. Podľa Jeepu sa tým zníži hluk v kabíne o výrazných 10 dB.

Kým na obyčajnej verzii sa po motorovej stránke nič zásadné nemení, model Jeep Grand Cherokee SRT dostal o 3 kW silnejší atmosférický osemvalec HEMI s objemom 6,4 l. Celkový výkon 354 kW (481 koní) a krútiaci moment 637 Nm (+6 Nm) stačí na zrýchlenie na stovku za 4,8 sekundy a maximálnu rýchlosť 257 km/h.

Aj model SRT dostal systém aktívneho rušenia nežiadúcich zvukov a bol naladený tak, aby naopak do kabíny púšťal veľmi žiaduce tóny osemvalca. Ostatné zmeny už sa obmedzujú len na farby, čalúnenie a detaily vo výbave.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY