vytisknout velikost písma Driftovací Volkswagen Passat: V8, zadný pohon a nitro

Špeciál, s ktorým bude driftovať Tanner Foust, naozaj nemá s vaším služobným Passatom veľa spoločného...
Driftovací Volkswagen Passat: V8, zadný pohon a nitro
Zoznam kapitol
  1. Driftovací Volkswagen Passat
  2. Fotogaléria: Driftovací VW Passat

O Spojených štátoch amerických sa hovorí, že je to krajina neobmedzených možností. No, ako pre koho, ale pokiaľ ide o nadstavbu driftovacího špeciálu zo sedanu Volkswagen Passat, asi to vyžaduje skutočne takmer neobmedzené zdroje. A hlavne neobmedzenú fantáziu.

drift passat (4).jpgdrift passat (11).jpgdrift passat (12).jpgŠpeciálny Passat na preteky v driftovanie poháňa osemvalec s objemom 7,4 litra, ktorý pri použití oxidu dusného vyprodukuje až 900 koní výkonu

Kým u nás si bežný samozvaný drifter vystačí s ojazdeným Passatom 1.9 TDI a ručnou brzdou, v Amerike to predsa len myslia vážne. Predovšetkým použijú vidlicový osemvalec s objemom 450 kubických palcov (7,4 l) a rozhodnú sa poháňať radšej zadné kolesá. Asi nemusíme pripomínať, že bežný Passat, aj ten americký, je predokolka...

Osemvalec drví zadné pneumatiky výkonom 700 koní v štandardnom nastavení a ak vodič, ktorým nie je nikto iný ako pretekár Tanner Foust, použije nitro, výkon motora sa krátkodobo zvýši na 900 koní. Prevodovka je len štvorstupňová, čo na driftovanie stačí.

Tanner Foust, ktorého sponzoruje výrobca energetických nápojov Rockstar (a vy ho možno poznáte aj ako moderátora amerického Top Gearu), bude tento Volkswagen Passat používať pri pretekoch Formula Drift a tiež pri rôznych exhibičných vystúpeniach.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY