vytisknout velikost písma Drift King Keiichi Tsuchiya bojuje s nedotáčavosťou Hondy Civic Type-R

Drift King Keiichi Tsuchiya bojuje s nedotáčavosťou Hondy Civic Type-R

Nedotáčavosť je nepriateľ okruhovej zábavy. Vlastne nepriateľ akejkoľvek zábavy za volantom. Ako môžete vidieť na priloženom videu, aj taký majster ako Keiichi Tsuchiya, ktorý spopularizoval techniku riadenej jazdy pretáčavým šmykom, má s trakciou Civicu Type-R problémy.

Pravda, z videa je zrejmé, že nepanovali úplne ideálne podmienky na trati a už z povahy Hondy Civic Type-R je jasné, že tomuto ostrému hatchbacku bude viac než kľukatá motokárová trať vyhovovať rýchly okruh. Ostatne traťový rekord pre prednokolku na Nürburgringu hovorí za všetko.

Ak ovládate japončinu, budeme radi za aspon všeobecné popísanie dojmov, ktoré Drift King z Hondy Civic Type-R má. Ešte stojí za to pripomenúť, že Civic Type-R používa prvýkrát preplňovaný motor, v tomto prípade dvojliter s výkonom 228 kW (310 k) v 6500 ot. Pri ideálnych podmienkach má Civic Type-R zdolať métu 100 km/h za 5,7 sekundy a údajne sa rozbehne až na 270 km/h.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY