vytisknout velikost písma Dodge sa zbavuje skladových Viperov s obrovskou zľavou

Dodge sa zbavuje skladových Viperov s obrovskou zľavou

Sága menom Dodge Viper pokračuje. Automobilka stále rieši, ako zatraktívniť toto klasické americké kladivo na čarodejnice. Na sklade sa totiž podľa správ stránok automotivenews hemží viac ako 600 áut staršieho modelového roku a vraj o ne nikto nemá záujem. Zákazníci sa však nehrnú ani po novom modelovom roku s vyšším výkonom a lepšou výbavou.

Výroba Viperu bola po dlhšej odstávke spôsobenej slabými predajmi znova obnovená, ale stále sa nedarí prilákať toľko záujemcov, aby sa celý projekt šialeného Vipera, ktorý má byť duchovným nástupcom legendárnej Cobry, vyplácal.

Jednou z možností by bolo aj odrezanie strechy a predstavenie roadstera, o čom vraj Dodge skutočne uvažuje a údajne už testuje prototypy. Minulé Vipery totiž boli k dispozícii s odnímateľným strešným panelom, ten súčasný sa predáva ako klasické uzavreté kupé.

Dodge chce tiež zdvihnúť výkon, aby bol Viper, ako vrcholný športový model značky, papierovo výkonnejší ako rodinný sedan Charger Hellcat. V hre je inštalácia kompresora a výkon okolo 800 koní. Dodge však musí prekonať problémy s prevodovkami, ktoré nevedia taký výkon v platforme Viperu preniesť.

Ak vás teda láka Viper, možno by pre vás mohla byť atraktívna posledná cenová ponuka na skladové vozidlá modelového roku 2013 a 2014 Dodge zlacnel nepredané nové autá o plných 15 000 dolárov. Tomu hovoríme akčná ponuka! Kúpte si Dodge Viper a zaručene ušetríte... Oficiálna cenníková cena tak z pôvodných 102 000 dolárov výrazne klesne.

Tá zľava je síce výhodná, ale dovoz amerického auta niečo stojí a reálna koncová cena pre slovenského zákazníka sa kvôli daniam, clu, homologizácii a provízii spravidla neoplatí. Jedine, že by áno.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY