vytisknout velikost písma Dodge Charger s faceliftom dostal impozantný predok (+40x foto)

Chrysler na autosalóne v New Yorku predstavil modernizované prevedenie svojho kultového "svalnatého" sedanu.
Dodge Charger s faceliftom dostal impozantný predok (+40x foto)

Od konca tohto roku bude k dispozícii Dodge Charger vo vylepšenej verzii pre modelový rok 2015. Najvýznamnejšou a na prvý pohľad najnápadnejšou novinkou je prepracovaný predok v štýle menšieho radu Dodge Dart alias Alfa Romeo Giulietta. Maska chladiča je užšia a zaoblené hlavné svetlomety dostali výrazné krivky LED denného svietenia, ktoré vozidlu dodávajú na agresívnom dojme. Technológia LED využíva aj zadné svetlá a vo verziách SXT a R / T aj predné hmlovky.

Dodge Charger 2015 36.jpgDodge Charger 2015 39.jpgDodge Charger 2015 14.jpgDodge Charger 2015 15.jpgDodge Charger 2015 13.jpgDodge Charger 2015 16.jpg
Facelift Chargeru priniesol predovšetkým výraznejší predok

Hoci to tak na prvý pohľad nemusí vyzerať, Charger má údajne pre rok 2015 všetky karosárske diely nové. Verzia Charger R/T má vzadu trojdielnu odtrhovú hranu a dvadsaťpalcové liate ráfiky. Omladenia sa dočkala paleta ponúkaných farieb a prevedení interiéru, nový je trojramenný športový volant, sedempalcový monitor uprostred prístrojového štítu alebo elektronický volič samočinnej prevodovky.

Dodge Charger 2015 07.jpgDodge Charger 2015 04.jpgDodge Charger 2015 08.jpgDodge Charger 2015 09.jpgDodge Charger 2015 10.jpgDodge Charger 2015 11.jpg
Interiér sa dočkal napríklad nového volantu a prepracovaného prístrojového štítu

Základným motorom pre Dodge Charger 2015 je osvedčený šesťvalec Chrysler Pentastar V6 3,6 l s výkonom 218 kW pri 6 350 ot./min. a krútiacim momentom 353 Nm pri 4 800 ot./min. K dispozícii je ale aj osemvalec HEMI V8 5,7 l s výkonom 276 kW a krútiacim momentom 535 Nm, s ktorým Charger R/T zrýchli z 0 na 96 km/h za 5 s. Štandardom pre obidva motory je samočinná osemstupňová prevodovka TorqueFlight. O verzii SRT zatiaľ informácie nemáme, ale aj tej by sa mal facelift týkať.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY