vytisknout velikost písma Dodge Challenger Widebody: s pneumatikami 405/25 R24

Na veľkosti záleží. Alebo nie? Ak sa opíjate nadpriemernými rozmermi, táto stavba od Ultimate Auto vás isto zaujme.
Dodge Challenger Widebody: s pneumatikami 405/25 R24

Spoločnosť Ultimate Auto so sídlom v Orlande si vzala do parády kupé Dodge Challenger v jeho špičkovej verzii SRT-8 392. Výsledkom úprav je pomerne decentne vyzerajúca sada spojlerov a väčšie kolesá, ale tiež posilnená pohonná jednotka a vylepšený interiér. Na prvý pohľad vyniká práve bodykit z dielov vyrobených z kompozitných materiálov, ktorý umožnil inštalovať veľké liate ráfiky Savini, ktoré obúvajú na zadnej náprave nezvyčajne rozmerné pneumatiky Pirelli 405/25 R24.

Dodge Challneger Widebody.jpgDodge Challneger Widebody (4).jpgDodge Challneger Widebody (6).jpg
Dodge Challenger SRT-8 v modifikácii Widebody od Ultimate Auto

Ďalej si na tejto zástavbe všimnime modifikovaných nárazníkov, rozšírených blatníkov vpredu aj vzadu, prahových obkladov, spojleru zdôrazňujúci odtokovú hranu na veku batožinového priestoru, nové masky chladiča vrátane svetlometov, dvojfarebné lakovanie alebo skryté, výklopné dverné kľučky.

Dodge Challneger Widebody (7).jpgDodge Challneger Widebody (1).jpgDodge Challneger Widebody (3).jpg
Zvonku vynikajú hlavne impozantné kované ráfiky Savini

Do batožinového priestoru tohto vozidla toho ale veľa nenaložíte, prakticky celý totiž poslúžil zástavbe výkonného audiosystému. Sedadlá a dverové obklady boli prečalúnené kožou v kombinácii s Alcantarou a doplnené výrazným sťahovaním. Na motor môžete nahliadnuť skrz okienko v kapote krytý čírym organickým sklom.

Dodge Challneger Widebody (10).jpgDodge Challneger Widebody (13).jpgDodge Challneger Widebody (11).jpgDodge Challneger Widebody (12).jpgDodge Challneger Widebody (16).jpgDodge Challneger Widebody (15).jpg
Kombinácia kože, Alcantary a výrazného sťahovania

Zmien sa údajne dočkala tiež pohonná jednotka v podobe známeho osemvalca 6,4 HEMI z najvýkonnejšieho prevedenia Dodge Challenger SRT-8 392. Upravené boli sacie aj výfukové trakty, avšak spoločnosť Ultimate Auto výkonové parametre neuviedla.
Dodge Challneger Widebody (2).jpgDodge Challneger Widebody (14).jpgDodge Challneger Widebody (17).jpgDodge Challneger Widebody (18).jpgDodge Challneger Widebody (19).jpgDodge Challneger Widebody (20).jpgDodge Challneger Widebody (21).jpgDodge Challneger Widebody (22).jpgDodge Challneger Widebody (23).jpgDodge Challneger Widebody (5).jpgDodge Challneger Widebody (8).jpgDodge Challneger Widebody (9).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY