vytisknout velikost písma Dodge Challenger Widebody: s pneumatikami 405/25 R24

Na veľkosti záleží. Alebo nie? Ak sa opíjate nadpriemernými rozmermi, táto stavba od Ultimate Auto vás isto zaujme.
Dodge Challenger Widebody: s pneumatikami 405/25 R24

Spoločnosť Ultimate Auto so sídlom v Orlande si vzala do parády kupé Dodge Challenger v jeho špičkovej verzii SRT-8 392. Výsledkom úprav je pomerne decentne vyzerajúca sada spojlerov a väčšie kolesá, ale tiež posilnená pohonná jednotka a vylepšený interiér. Na prvý pohľad vyniká práve bodykit z dielov vyrobených z kompozitných materiálov, ktorý umožnil inštalovať veľké liate ráfiky Savini, ktoré obúvajú na zadnej náprave nezvyčajne rozmerné pneumatiky Pirelli 405/25 R24.

Dodge Challneger Widebody.jpgDodge Challneger Widebody (4).jpgDodge Challneger Widebody (6).jpg
Dodge Challenger SRT-8 v modifikácii Widebody od Ultimate Auto

Ďalej si na tejto zástavbe všimnime modifikovaných nárazníkov, rozšírených blatníkov vpredu aj vzadu, prahových obkladov, spojleru zdôrazňujúci odtokovú hranu na veku batožinového priestoru, nové masky chladiča vrátane svetlometov, dvojfarebné lakovanie alebo skryté, výklopné dverné kľučky.

Dodge Challneger Widebody (7).jpgDodge Challneger Widebody (1).jpgDodge Challneger Widebody (3).jpg
Zvonku vynikajú hlavne impozantné kované ráfiky Savini

Do batožinového priestoru tohto vozidla toho ale veľa nenaložíte, prakticky celý totiž poslúžil zástavbe výkonného audiosystému. Sedadlá a dverové obklady boli prečalúnené kožou v kombinácii s Alcantarou a doplnené výrazným sťahovaním. Na motor môžete nahliadnuť skrz okienko v kapote krytý čírym organickým sklom.

Dodge Challneger Widebody (10).jpgDodge Challneger Widebody (13).jpgDodge Challneger Widebody (11).jpgDodge Challneger Widebody (12).jpgDodge Challneger Widebody (16).jpgDodge Challneger Widebody (15).jpg
Kombinácia kože, Alcantary a výrazného sťahovania

Zmien sa údajne dočkala tiež pohonná jednotka v podobe známeho osemvalca 6,4 HEMI z najvýkonnejšieho prevedenia Dodge Challenger SRT-8 392. Upravené boli sacie aj výfukové trakty, avšak spoločnosť Ultimate Auto výkonové parametre neuviedla.
Dodge Challneger Widebody (2).jpgDodge Challneger Widebody (14).jpgDodge Challneger Widebody (17).jpgDodge Challneger Widebody (18).jpgDodge Challneger Widebody (19).jpgDodge Challneger Widebody (20).jpgDodge Challneger Widebody (21).jpgDodge Challneger Widebody (22).jpgDodge Challneger Widebody (23).jpgDodge Challneger Widebody (5).jpgDodge Challneger Widebody (8).jpgDodge Challneger Widebody (9).jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY