vytisknout velikost písma Dodge Challenger s pohonom 4x4, aj to je vidieť na show SEMA

Vedľa unikátneho farebného prevedenia a bodykitu má kupé 4x4 osemvalec 5,7 l s paketom Scat Pack 3. Do sériovej výroby sa však nechystá.
Dodge Challenger s pohonom 4x4, aj to je vidieť na show SEMA

Mopar je oficiálny úpravca vozidiel koncernu FCA Fiat-Chrysler. Na americkú tuningovú šou SEMA privezie niekoľko viac či menej šialených konceptov. Jedným z nich je kupé Dodge Challenger s upraveným osemvalcom (ako inak) a pohonom všetkých kolies.

mopar-2015-sema-lineup-011-1.jpgmopar-2015-sema-lineup-008-1.jpgmopar-2015-sema-lineup-009-1.jpgmopar-2015-sema-lineup-010-1.jpg
Dodge Challenger 4x4 je len koncept, sériová výroba sa nechystá. Pod kapotou má samozrejme upravený osemvalec. Podvozok a brzdy pochádzajú z policajného auta

Mopar a FCA ale mierni nadšenie všetkých, ktorí by si snáď chceli Dodge Challenger v štvorkolke kúpiť. Je to len koncept, nič také sa do sériovej výroby nechystá. Dodge chcel skrátka urobiť s klasickým americkým kupé niečo, čo ešte nikoho nenapadlo.

Vedľa unikátneho farebného prevedenia a bodykitu má kupé 4x4 osemvalec 5,7 l s paketom Scat Pack 3, ktorý pridáva výkon 75 koní a 60 Nm. Výsledkom sú tak hodnoty 331 kW (450 koní) a 618 Nm. Štvorkolka má aj novú osemstupňovú automatickú prevodovku Torqueflite z Chrysleru 300.

Dodge ani nezverejnil čísla zrýchlenia, najvyššej rýchlosti a spotreby paliva. Zaujímavé je, že použitý pohon všetkých kolies vychádza zo špeciálnej verzie Dodge Charger, ktorá bola vyvinutá pre potreby americkej polície. Z policajnej verzie pochádza aj posilnený podvozok, ochrana motora a brzdy.

Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY