vytisknout velikost písma Dodge Challenger s pohonom 4x4, aj to je vidieť na show SEMA

Vedľa unikátneho farebného prevedenia a bodykitu má kupé 4x4 osemvalec 5,7 l s paketom Scat Pack 3. Do sériovej výroby sa však nechystá.
Dodge Challenger s pohonom 4x4, aj to je vidieť na show SEMA

Mopar je oficiálny úpravca vozidiel koncernu FCA Fiat-Chrysler. Na americkú tuningovú šou SEMA privezie niekoľko viac či menej šialených konceptov. Jedným z nich je kupé Dodge Challenger s upraveným osemvalcom (ako inak) a pohonom všetkých kolies.

mopar-2015-sema-lineup-011-1.jpgmopar-2015-sema-lineup-008-1.jpgmopar-2015-sema-lineup-009-1.jpgmopar-2015-sema-lineup-010-1.jpg
Dodge Challenger 4x4 je len koncept, sériová výroba sa nechystá. Pod kapotou má samozrejme upravený osemvalec. Podvozok a brzdy pochádzajú z policajného auta

Mopar a FCA ale mierni nadšenie všetkých, ktorí by si snáď chceli Dodge Challenger v štvorkolke kúpiť. Je to len koncept, nič také sa do sériovej výroby nechystá. Dodge chcel skrátka urobiť s klasickým americkým kupé niečo, čo ešte nikoho nenapadlo.

Vedľa unikátneho farebného prevedenia a bodykitu má kupé 4x4 osemvalec 5,7 l s paketom Scat Pack 3, ktorý pridáva výkon 75 koní a 60 Nm. Výsledkom sú tak hodnoty 331 kW (450 koní) a 618 Nm. Štvorkolka má aj novú osemstupňovú automatickú prevodovku Torqueflite z Chrysleru 300.

Dodge ani nezverejnil čísla zrýchlenia, najvyššej rýchlosti a spotreby paliva. Zaujímavé je, že použitý pohon všetkých kolies vychádza zo špeciálnej verzie Dodge Charger, ktorá bola vyvinutá pre potreby americkej polície. Z policajnej verzie pochádza aj posilnený podvozok, ochrana motora a brzdy.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY