vytisknout velikost písma Dočkáme sa v budúcnosti viac modelov Subaru so značkou STI?

Dočkáme sa v budúcnosti viac modelov Subaru so značkou STI?

Približne pred rokom sa zo spoločnosti Nismo oficiálne stala divízia automobilky Nissan tak, ako to poznáme napríklad od Mercedesu a AMG alebo od BMW a divízie M. Nasledovalo predstavenie Juke Nismo, 370Z Nismo a aktuálne v Ženeve tiež modelu GT-R Nismo. Kolegovia z austrálskeho servera Caradvice zamierili na ženevský stánok Subaru a vzniesli otázku, či niečo podobné náhodou neplánuje aj tento japonský konkurent automobilky Nissan. Či sa nedočkáme väčšieho počtu modelov STI.

Hovorca FHI Masato Saito odpovedal možno trochu prekvapivo. Tento nápad priamo nevylúčil, naopak ho označil za dobrý. Samozrejme na programe dňa väčší počet ostrých modelov, ale do budúcna existuje šanca, že sa tak naozaj stane. V súčasnosti sa Subaru bude sústrediť na WRX STI a občas vypustí do sveta nejakú tú edíciu tS, ako to bolo napríklad minulý rok pri BRZ.

Predstava Foresteru STI je veľmi lákavá. V kontexte európskeho trhu ale následne vyvstáva otázka, či by sa tu také auto vôbec mohlo kvôli emisným limitom predávať. Ako je známe, už teraz do Európy z rovnakého dôvodu nepôjde nové WRX.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY