vytisknout velikost písma Do Ženevy mieri aj Pininfarina. Ukáže tu nový koncept

Štúdio Pininfarina má aj po svojom predaji stále voľnú ruku. Jeden z nových výsledkov svojej práce tak privezie do Ženevy.
Do Ženevy mieri aj Pininfarina. Ukáže tu nový koncept

Do Ženevy mieri okrem iného aj Pininfarina, ktorá nedávno zmenila majiteľa. V miniatúrnej tlačovej správe táto spoločnosť oznamuje, že zhruba o mesiac predstaví vo svetovej premiére nový koncept. O čo presne pôjde, to zatiaľ môžeme len odhadovať.

Pininfarina zverejnila prvý obrázok, ktorý (ako tomu obyčajne býva) nám nepovie prakticky vôbec nič. Uspokojiť sa zatiaľ musíme len s oznámeným termínom odhalenia, ktorý je stanovený na prvého marca. Tlačová konferencia na ženevskom stánku spoločnosti Pininfarina začne o 13:45.

Štúdio Pininfarina kúpil koncom minulého roka koncern Tech Mahindra Limited a Mahindra & Mahindra. Indický automobilový gigant ale údajne neplánuje žiadne radikálne zmeny. Pininfarina má aj naďalej zostať samostatnou firmou a Paolo Pininfarina je stále šéfom. Studio napríklad môže pracovať aj pre iné automobilky, no Mahindra samozrejme využije Pininfarina pri návrhu svojich vlastných nových modelov.

pinin1.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY