vytisknout velikost písma Do New Yorku mieri aj nový Ford Focus RS. Oficiálny výkon stále nepoznáme

Do New Yorku mieri aj nový Ford Focus RS. Oficiálny výkon stále nepoznáme

Nová generácia Fordu Focus RS sa vo svetovej premiére predstavila pred niekoľkými týždňami na autosalóne v Ženeve, vidno ju však bude aj na nadchádzajúcom autosalóne v New Yorku. Ford to oznámil prostredníctvom pomerne rozsiahlej tlačové správy a zverejnil aj decentnú fotogalériu.

Ak sa teraz chcete spýtať na výkon, tak to robiť nemusíte. Ani tentoraz Ford technické detaily nespomenul. Ford znovu píše iba o prítomnosti preplňovaného benzínového štvorvalca s objemom 2,3 litra s výkonom "viac ako 315 koní". Nič nové sa teda nedozvieme, takže môžeme stručne zopakovať, že nové RS má pohon všetkých kolies, v štandarde manuálnu prevodovku, driftovací režim a údajne veľmi schopný podvozok.

Ako to teda nakoniec bude s výkonom, na to si musíme ešte počkať. Ford údajne auto ešte ladí, takže sa finálne parametre môžu meniť. Avšak v poslednom čase sa hneď na dvoch oficiálnych stránkach Fordu (írskych a španielskych) objavila informácia o tom, že Focus RS dostane 350 koní. 

16FordFocusRS_01_HR.jpg16FordFocusRS_02_HR.jpg16FordFocusRS_03_HR.jpg16FordFocusRS_04_HR.jpg16FordFocusRS_05_HR.jpg16FordFocusRS_06_HR.jpg16FordFocusRS_10_HR.jpg16FordFocusRS_11_HR.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY