vytisknout velikost písma Do New Yorku mieri aj nový Ford Focus RS. Oficiálny výkon stále nepoznáme

Do New Yorku mieri aj nový Ford Focus RS. Oficiálny výkon stále nepoznáme

Nová generácia Fordu Focus RS sa vo svetovej premiére predstavila pred niekoľkými týždňami na autosalóne v Ženeve, vidno ju však bude aj na nadchádzajúcom autosalóne v New Yorku. Ford to oznámil prostredníctvom pomerne rozsiahlej tlačové správy a zverejnil aj decentnú fotogalériu.

Ak sa teraz chcete spýtať na výkon, tak to robiť nemusíte. Ani tentoraz Ford technické detaily nespomenul. Ford znovu píše iba o prítomnosti preplňovaného benzínového štvorvalca s objemom 2,3 litra s výkonom "viac ako 315 koní". Nič nové sa teda nedozvieme, takže môžeme stručne zopakovať, že nové RS má pohon všetkých kolies, v štandarde manuálnu prevodovku, driftovací režim a údajne veľmi schopný podvozok.

Ako to teda nakoniec bude s výkonom, na to si musíme ešte počkať. Ford údajne auto ešte ladí, takže sa finálne parametre môžu meniť. Avšak v poslednom čase sa hneď na dvoch oficiálnych stránkach Fordu (írskych a španielskych) objavila informácia o tom, že Focus RS dostane 350 koní. 

16FordFocusRS_01_HR.jpg16FordFocusRS_02_HR.jpg16FordFocusRS_03_HR.jpg16FordFocusRS_04_HR.jpg16FordFocusRS_05_HR.jpg16FordFocusRS_06_HR.jpg16FordFocusRS_10_HR.jpg16FordFocusRS_11_HR.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY