vytisknout velikost písma Do New Yorku mieri aj nový Ford Focus RS. Oficiálny výkon stále nepoznáme

Do New Yorku mieri aj nový Ford Focus RS. Oficiálny výkon stále nepoznáme

Nová generácia Fordu Focus RS sa vo svetovej premiére predstavila pred niekoľkými týždňami na autosalóne v Ženeve, vidno ju však bude aj na nadchádzajúcom autosalóne v New Yorku. Ford to oznámil prostredníctvom pomerne rozsiahlej tlačové správy a zverejnil aj decentnú fotogalériu.

Ak sa teraz chcete spýtať na výkon, tak to robiť nemusíte. Ani tentoraz Ford technické detaily nespomenul. Ford znovu píše iba o prítomnosti preplňovaného benzínového štvorvalca s objemom 2,3 litra s výkonom "viac ako 315 koní". Nič nové sa teda nedozvieme, takže môžeme stručne zopakovať, že nové RS má pohon všetkých kolies, v štandarde manuálnu prevodovku, driftovací režim a údajne veľmi schopný podvozok.

Ako to teda nakoniec bude s výkonom, na to si musíme ešte počkať. Ford údajne auto ešte ladí, takže sa finálne parametre môžu meniť. Avšak v poslednom čase sa hneď na dvoch oficiálnych stránkach Fordu (írskych a španielskych) objavila informácia o tom, že Focus RS dostane 350 koní. 

16FordFocusRS_01_HR.jpg16FordFocusRS_02_HR.jpg16FordFocusRS_03_HR.jpg16FordFocusRS_04_HR.jpg16FordFocusRS_05_HR.jpg16FordFocusRS_06_HR.jpg16FordFocusRS_10_HR.jpg16FordFocusRS_11_HR.jpg

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY